Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om te zien of mensen overleden zijn, die in het buitenland wonen?

Op vakantie vorig jaar heb ik iemand leren kennen. Hij komt uit Afrika, maar woont er werkt op Mallorca. We hadden regelmatig contact via Facebook en Whatsapp. Nu heeft hij sinds december niet meer op Whatsapp gezeten, reageert hij niet per sms en is zijn Facebook verwijderd. Ik maak me enorm veel zorgen, omdat dit niks voor hem is. Laatste keer dat ik hem heb gesproken was hij nog in zijn thuisland Senegal. Hij zou in januari terugkeren naar Mallorca, maar heb dus niks meer gehoord. Ik ben bang dat hij is omgekomen ofzo. Ik maak me zorgen en wil weten of dit ook zo is. Is het mogelijk om dat via een website te kunnen zien? Alstublieft help me. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
987
Antoni
9 jaar geleden
Misschien kan je het telefoonnummer waar je naar smst, eens bellen, of informeren bij zijn werkgever of hij iets meer van zijn situatie weet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik geef je weinig kans, omdat het niet zeker is dat de persoon overleden is, is het in principe een schending dan de privacy om gegevens op te vragen. Als je het programma Spoorloos wel eens hebt gezien van de KRO begrijp je wel waarom.
Ik denk dat je moet hopen toevallig ergens tegen iets of iemand aan te lopen die je wat meer duidelijkheid kan geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding