Ik vind dat je van GV veel kunt leren en negeren, is dit waar?

Bijvoorbeeld het plussen en minnen, het is veel leuker om een omschrijving te krijgen van jou reactie, leuk of niet leuk...

Het gaat niet om de punten, maar puur om het feit kan ik hier van leren of moet ik het negeren!

Hoop dat de moderators hier ook zo over denken...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Van een vraag kan je opsteken wat je zelf belangrijk vind om te weten. Sommige vragen heb ik zelf totaal geen oordeel over en geen verstand van. Als het binnen mijn eigen expertise ligt, lees ik het meestal wel en heb er ook een mening over. Als je op elk antwoord een reactie zou geven, kan je er een dagtaak aan hebben. Nou ja en een minnetje, so what, alle meningen moet je respecteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ een respectvol antwoord! Wat de - betreft, geeft niet.. maar wat ik al eerder zei het is leuker als je een opbouwende reactie krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel voor je + je Sivan, maar je hebt hem nog in je zak zeker?? hahahah
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle antwoorden moet je respecteren, heb ik wat aan, thanks!

Andere antwoorden (4)

Dat je hier veel kennis op kunt doen is absoluut waar. Maar je moet óók leren om te negeren. Het schijnt voor sommigen namelijk behoorlijk moeilijk te zijn om negatieve beoordelingen te motiveren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan van GV veel leren. Zeker van vragen waar je zelf het antwoord niet op hebt. Je kan soms ook dingen negeren, maar dat hoeft niet altijd. Als je 12 ongemotiveerde minnetjes krijgt, dan kan je ook bij jezelf gaan nadenken waardoor dat zou kunnen komen.

Het belangrijkste is dat je voor jezelf met iets leuks bezig bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind je vraag wat vaag: natuurlijk kan je leren, negeren, afleren, antwoorden, plussen, minnen en vanalles op GV als je dat wilt.
Maar bij je uitleg gaat het er meer om, denk ik (?), dat je het prettig zou vinden als mensen hun min ook motiveren, omdat dit heel vaak niet gebeurt.
Is inderdaad zeer opvallend en jammer, omdat je er ook veel van kunt leren als mensen het totaal niet met je eens zijn. Mits hun mening serieus en onderbouwd is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al twee keer bij een door mij gegeven antwoord meerdere minnen gehad, terwijl deze tóch als "beste antwoord" werden gekozen door de vraagsteller... Dus dan denk ik gewoon: "Smaken /meningen verschillen!"
Iets anders is dat ik vind dat je van GV best veel kunt leren, maar je weet nooit wie er antwoord geeft en hoeveel kennis die persoon van een onderwerp heeft, dus je moet ook zelf goed blijven nadenken.