Zijn er instanties die het oordeel van de FIFA zouden kunnen veranderen?

Het WK van Rusland en Qatar bijvoorbeeld.
Zijn deze uitspraken nog omkeerbaar of is de FIFA en zijn uitspraken niet meer om te draaien of te annuleren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De FIFA zelf is onafhankelijk. Zij bepalen dus waar een WK wordt gehouden. Er zijn dus geen instanties die het oordeel zouden kunnen veranderen.

Maar er is een uitzondering:
De regering van het land waar het wordt gehouden kan het wel weigeren als zij hier een goede reden voor hebben. Bijvoorbeeld terreurdreiging.