Wat wordt er bedoelt in contactadvertenties met "kan ontvangen"?

Voorbeeld is: Stoute man, 26 jr, zoekt jou en je partner voor stoute afspraakjes. Kan ontvangen.

Je kunt dit dubieus opvatten. Wat denken jullie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (9)

Dat je en hij niet gestoord worden door anderen als je d'r heen zou gaan.

Toegevoegd op 29-05-2009 23:49:50
@Blij:
Da's niet dubieus, hoor. Da's standaard voor sexafspraakjes. Oh ik zie trouwens nu dat 't om een triootje gaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat diegene een eigen (t)huis heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat de mensen bij hem thuis kunnen komen. Ze kunnen zijn huis gebruiken voor het afspraakje. Dat denk ik iniedergeval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral dubieus opvatten. Hoe anders, zou ik niet weten.

Toegevoegd op 29-05-2009 23:59:03
@mmm: Hoeveel het kost staat er alleen niet bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is het wel een hoer die er geld voor wil hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je dit heel dubieus kunt opvatten. Ze gaan vast niet scrabbelen. De ontvangende partij heeft in dit geval een drie persoonsbed beschikbaar.

Toegevoegd op 30-05-2009 00:36:27
normaal betekent de term "kan ontvangen" denk ik dat de ontvangende partij de kans klein acht dat je plotseling heel snel de kast in moet duiken of van alles moet gaan uitleggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je bij hem of haar thuis kunt afspreken....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hij open staat voor zaaddonatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vertaling: "we hoeven niet bij jou thuis af te spreken omdat mijn vrouw zou flippen als ze ons betrapte." Ook wel: "als jouw vrouw flipt als ze ons betrapt, hoeven we het niet bij jou thuis te doen"

Het betekent één van de volgende opties:
- Ik heb geen vaste partner.
- Mijn vaste partner is regelmatig weg en merkt dan niets.
- Mijn vaste partner weet ervan en zit er niet mee.
- Ik heb een adres waar mijn vaste partner überhaupt niet van weet/niet komt.