Wie weet een ludieke actie voor een jarige?

Mijn beste vriendin wordt veertig. Ze neemt ons (7 vrouwen) mee uit eten a.s. vrijdag. Ik wil iets ludieks uithalen met haar. Ik zat zelf te denken aan een stripper maar vind het een beetje banaal. Iemand een leuker idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Ik vind het gedicht: Toen de eerste rimpels kwamen..." heel leuk(zie link).
Je kunt (met z'n allen) je "verkleden" als oude vrouwen (lekker truttig, koop 2de hands kleren in de kringloopwinkel) en dan het gedicht voordragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Geef haar (en jullie zeven zelf) een tekenles met mannelijk naaktmodel cadeau. Dan heb je een cultureel verantwoorde variant op een stripper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga verkleed als sinterklaas en zwarte pieten, zo kunnen jullie haar de kado's geven.
Hele fijne avond gewenst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het idee van een stripper leuk maar te banaal vindt, is het misschien een leuke verassing om een aantrekkelijke man in te huren die een verjaardagsliedje voor haar komt zingen in het restaurant. De mannelijke variant zeg maar van Marilyn Monroe voor Mr. President.
Dan kun je hem ook een cadeau aan laten bieden (en dat kun je dan zo beschaafd of ondeugend maken als je zelf wilt)
Veel plezier in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou een kaarsje of meer met houdertje (Hema) kunnen meenemen en een afspraak kunnen maken met de ober om bij het dessert een kaarsje brandend op haar toetje te komen brengen. Jullie beginnen dan te zingen; " lang zal ze leven" o.i.d. en zij moet dan het kaarsje uitblazen en een wens doen. Je zou er ook nog van die 'sterretjes vuurwerk stokjes" bij kunnen steken. Dan ziet het hele restaurant meteen wat er aan de hand is!
amc
13 jaar geleden
een vriend van mij werd dertig vorige week t volgende hadden we uitgehaald: s'nachts in en rond ze huis de vertrouwde foto's op gehangen en ze auto vol ballonnen gestopt(heb je wel de reserve sleutel nodig)en confetti op de buitenkant van de auto hadden we 30jaar geplakt met speciale stickers. Op de dag zelf (toe hij aan t werk was) hadden we heel ze huis vol gezet met bekertjes en pannen water(heb je weer de reserve sleutel nodig).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht gelijk aan Sneeuwwitje en de 7 dwergen. Kunnen jullie niet in die geest doen, met het feestvarken in de rol van sneeuwwitje?