Guggenheim Museum in Bilbao. En in dezelfde stijl Bodegas Marqués de Riscal in Rioja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De Oosterschelde kering als onderdeel van de Deltawerken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom een min?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou, geen antwoord, dus is de "minnaar" weer aan het werk. die weet misschien niet dat de Oosterschelde kering tot de meest bewonderenswaardige bouwwerken van de wereld behoort - maar ja, 't is wel gewoon in Nederland
Burj Dubai (Dubai-toren in het Arabisch) is 828 meter hoog.. en daarmee het hoogte gebouw ter wereld!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier kun je zelf kiezen welke jij indrukwekkend vind
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Petronas Towers,
Kuala Lumpur,Maleisië (1998 geopend).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de Sagrada Família van Gaudi, sinds 1882 zijn ze deze aan het bouwen en de oplevering wordt in 2026 verwacht.
Zie bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Viaduc de Millau (de brug van Millau)