Ik wil me graag aansluiten bij een Marrokaanse voetbalclub. Kunnen zij me weigeren op basis van m'n Nederlandse afkomst?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Waarom benader je de club niet gewoon en vraag je of je lid kunt worden?

Antwoorden (4)

Als er in de statuten staat dat er alleen marokkanen lid mogen zijn , dan wel. Maar ik denk dat dat niet in de statuten mag omdat dat discriminatie zou zijn.
Dus schrijf je gewoon in als lid, je merkt vanzelf de reacties wel, en of je goed opgenomen wordt door het team
12 jaar geleden
Je zou op het internet van de club kunnen kijken. Misschien staat daar wat over je nationaliteit vermeld.

Anders zou ik contact opnemen met iemand van het bestuur. Het staat je vrij om deze mensen te benaderen.

Succes...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een voetbalclub gaat het om teamspirit dus als ze niet met volle overtuiging je zouden willen erbij nemen ga dan zéker niks forceren. Indien ze zonder problemen je erbij nemen, veel succes met de voetbal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk niet, Ze zijn blij met iedereen die zich aanmeld, ik zat in een turkse team wat ook vol zat met nederlanders