Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil me graag aansluiten bij een Marrokaanse voetbalclub. Kunnen zij me weigeren op basis van m'n Nederlandse afkomst?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
595
paulus811
12 jaar geleden
Waarom benader je de club niet gewoon en vraag je of je lid kunt worden?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als er in de statuten staat dat er alleen marokkanen lid mogen zijn , dan wel. Maar ik denk dat dat niet in de statuten mag omdat dat discriminatie zou zijn.
Dus schrijf je gewoon in als lid, je merkt vanzelf de reacties wel, en of je goed opgenomen wordt door het team
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Je zou op het internet van de club kunnen kijken. Misschien staat daar wat over je nationaliteit vermeld.

Anders zou ik contact opnemen met iemand van het bestuur. Het staat je vrij om deze mensen te benaderen.

Succes...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een voetbalclub gaat het om teamspirit dus als ze niet met volle overtuiging je zouden willen erbij nemen ga dan zéker niks forceren. Indien ze zonder problemen je erbij nemen, veel succes met de voetbal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk niet, Ze zijn blij met iedereen die zich aanmeld, ik zat in een turkse team wat ook vol zat met nederlanders
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding