Waarom verkoopt de etos dildo's?

Ik ging gisteren strepsils kopen in de etos. Ik draaide me om en zag de afdeling condooms. Maar toen ik goed keek zag ik ook dildo's... Vind het zelf een beetje raar als een drogisterij dildo's verkoopt...

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja is een beetje vreemd maar het is wel geld verdienen en past bij de condooms

De vraag zou ook kunnen zijn: Waarom niet? Wat is er mis met een dildo, glijmiddel, condooms etc. Komt het allemaal tenminste eens uit het nog wat speciale sfeertje van een seksshop. Is het niet spannend om elkaar te verrassen met een onverwacht cadeautje? Bij Etos vind je diverse plezierverhogende cadeaus. Leuk om te geven én om te krijgen! Bijvoorbeeld een spelletjes of een erotische massageolie. Zo kunnen jij en je partner optimaal van elkaar genieten. http://www.etos.nl/verzorging/intimiteit/cadeaus

De verkoopsters in Etos houden niet op met gieren, Zij willen de dames te plezieren. En terwijl iedereen genoot, Werd de omzet ook nog vergroot. Toegevoegd na 3 uur: Tweede zin moet zijn: Ze willen de dames graag plezieren Sinterklaas

op dildo's en ander stimulerende middelen heerst allang geen taboe meer op.. en ja je kan er ook een condoom om doen, dus waarom niet...

Het past bij sexspeeltjes. Met name Durex heeft de speeltjes laagdrempeliger gemaakt. Je kunt ook beter een dergelijk apparaat kopen bij een drogisterijketen dan bij een obscuur zaakje, waarbij je niet zeker weet of hij nieuw is......

Omdat er een markt voor is. En ook de etos wil dat gat wel vullen. Toegevoegd na 31 seconden: Ik bedoel dus gat in de markt

Als je nog niet weet hoe een condoom om gaat kan je er een dildo bij kopen om het op te oefenen. Als je dat dan weet kan je de dildo gebruiken om jezelf en/of een ander plezier te doen. Het uiteindelijke doel van de Etos is geld verdienen; dat is toch hopelijk wel duidelijk.

Ze verkopen al lange tijd allerlei sexspeeltjes bij de Etos. Mensen lopen nu eenmaal makkelijker een drogisterij binnen dan zo'n sexwinkel. Ik vind het niet zo raar, er staat geen grote Tarzan ofzo tussen, gewoon mooie vormgegeven, discrete sexspeeltjes.

je koopt er dingen voor de verzorging voor je lichaam een een dildo hoort daar ook bij

Ik vind het persoonlijk al veel vreemder dat ze er haarborstels verkopen.

Bronnen:
Etos

Etos voert naast een drogisterij-assortiment regelmatig ook speelgoed - en wel voor alle leeftijden. Meer is het niet ; speelgoed voor grote mensen, dat prima op zijn plek staat bij de overige artikelen die een link hebben et sex, zoals condooms en glijmiddelen. Etos heeft blijkbaar ontdekt dat het taboe een beetje van die dingen af is, en meer en meer mensen zichzelf of een ander verrassen met een dergelijk speeltje, maar lang niet iedereen is daarvoor ook bereid de drempel van de sexwinkel over te stappen. Het is dus een gat in de markt gebleken, want op thuisparties is het vaak lang wachten, en per postorder is de kwaliteit niet altijd je dat. Toegevoegd na 1 minuut: Bij mijn weten voeren ze echter geen dildo's in het assortiment, alleen een paar modellen vibrators.