Waarom verkoopt de etos dildo's?

Ik ging gisteren strepsils kopen in de etos. Ik draaide me om en zag de afdeling condooms. Maar toen ik goed keek zag ik ook dildo's... Vind het zelf een beetje raar als een drogisterij dildo's verkoopt...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (11)

Ja is een beetje vreemd maar het is wel geld verdienen en past bij de condooms
ronron1212
13 jaar geleden
De vraag zou ook kunnen zijn: Waarom niet?
Wat is er mis met een dildo,
glijmiddel, condooms etc.

Komt het allemaal tenminste eens uit het nog wat speciale sfeertje van een seksshop.

Is het niet spannend om elkaar te verrassen met een onverwacht cadeautje? Bij Etos vind je diverse plezierverhogende cadeaus. Leuk om te geven én om te krijgen! Bijvoorbeeld een spelletjes of een erotische massageolie. Zo kunnen jij en je partner optimaal van elkaar genieten.

http://www.etos.nl/verzorging/intimiteit/cadeaus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig beginnen veel seksshops de laatste tijd ook het licht te zien. Er zit er één niet zo ver bij mij vandaan die tot een paar jaar terug nog het typische donkere, viezig aandoende hol was. Klein, donker, benauwd, bevolkt door schichtige, morsige mannetjes die eerst naar buiten gluurden door het gordijn voor de deur voordat ze de straat weer op stapten. Op de (uiteraard geblindeerde) winkelruit de dubieuze aanprijzing 'Ieder Denkbaar Genre'. (Denk daar maar niet te lang over na. Of wel, als je net als ik een levendige en vooral absurdistische fantasie hebt.) Tegenwoordig zijn ze verhuisd naar een grote winkelstraat, hebben ze een grote lichte winkel met mooie etalages en een brede, open entree, goede, ruime inrichting, waar de speeltjes je van brandschone schappen tegemoet glanzen en je de ruimte hebt om op je gemak rond te kijken bij de dvd's zonder dat je moeite hoeft te doen om de andere klanten te passeren zonder tegen ze aan te wrijven. Wat mij betreft een goede zaak. Net als inderdaad de verkoop van seksspeeltjes bij de etos en bij V&D. Want laten we wel wezen: waar doen we eigenlijk met zijn allen zo moeilijk over? Voor wie is het nou nog een verrassing dat er mensen zijn die zichzelf plezieren of die een speeltje introduceren in het liefdesspel met hun partner?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het verbaast mij zo.
De ene keer heb ik het gevoel dat we in een oversekste maatschappij leven, waar niets belangrijkers lijkt dan seks en geld.
En de andere keer doen mensen verwonderd over dingen die met seks te maken hebben.
Maar:
De vraagstelster omschrijft zichzelf als:
"Houdt van sarcasme, cynisme met een vleugje ironie."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, gek is dat hè? Breezersletjes, sms-seks, legale prostitutie, parenclubs, Kamasutrabeurs, seks is overal. Maar als er een in vergelijking met dat alles toch wel heel erg onschuldige vibrator bij de Etos ligt, zijn mensen ineens een beetje geschokt. Mijn idee: ik heb veel liever dat de vibrators gewoon bij de Etos liggen dan dat we mee zouden doen met de Amerikaanse preutsheid (trouwens ook een land dat bekend staat om seksualisering) door de dingen alleen onder de toonbank te verkopen, en dan nog als 'novelty item'.
De verkoopsters in Etos houden niet op met gieren,
Zij willen de dames te plezieren.
En terwijl iedereen genoot,
Werd de omzet ook nog vergroot.

Toegevoegd na 3 uur:
Tweede zin moet zijn:
Ze willen de dames graag plezieren

Sinterklaas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al in Sinterklaasstemming wildelely? hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-D
op dildo's en ander stimulerende middelen heerst allang geen taboe meer op..
en ja je kan er ook een condoom om doen, dus waarom niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het past bij sexspeeltjes.
Met name Durex heeft de speeltjes laagdrempeliger gemaakt.
Je kunt ook beter een dergelijk apparaat kopen bij een drogisterijketen dan bij een obscuur zaakje, waarbij je niet zeker weet of hij nieuw is......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er een markt voor is. En ook de etos wil dat gat wel vullen.

Toegevoegd na 31 seconden:
Ik bedoel dus gat in de markt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahah
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha geniaal
Als je nog niet weet hoe een condoom om gaat kan je er een dildo bij kopen om het op te oefenen. Als je dat dan weet kan je de dildo gebruiken om jezelf en/of een ander plezier te doen. Het uiteindelijke doel van de Etos is geld verdienen; dat is toch hopelijk wel duidelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze verkopen al lange tijd allerlei sexspeeltjes bij de Etos.
Mensen lopen nu eenmaal makkelijker een drogisterij binnen dan zo'n sexwinkel.

Ik vind het niet zo raar, er staat geen grote Tarzan ofzo tussen, gewoon mooie vormgegeven, discrete sexspeeltjes.
13 jaar geleden
je koopt er dingen voor de verzorging voor je lichaam
een een dildo hoort daar ook bij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het persoonlijk al veel vreemder dat ze er haarborstels verkopen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Etos voert naast een drogisterij-assortiment regelmatig ook speelgoed - en wel voor alle leeftijden.
Meer is het niet ; speelgoed voor grote mensen, dat prima op zijn plek staat bij de overige artikelen die een link hebben et sex, zoals condooms en glijmiddelen.

Etos heeft blijkbaar ontdekt dat het taboe een beetje van die dingen af is, en meer en meer mensen zichzelf of een ander verrassen met een dergelijk speeltje, maar lang niet iedereen is daarvoor ook bereid de drempel van de sexwinkel over te stappen. Het is dus een gat in de markt gebleken, want op thuisparties is het vaak lang wachten, en per postorder is de kwaliteit niet altijd je dat.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij mijn weten voeren ze echter geen dildo's in het assortiment, alleen een paar modellen vibrators.