Kan iemand zwarte ogen hebben?

of is dat heel erg donker bruin die bijna op zwart lijkt ...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ook zulke ogen. ik heb het gevoel dat ik geen iris heb. omdat het op de foto bijna niet te zien is. xD
kraaloogjes : D

Het beste antwoord

Biologisch gezien niet mogelijk. Wat sommige mensen wel hebben zijn hele grote pupillen of "uitgelopen" (niet ronde pupillen). Dit in combinatie met al heel erg bruine ogen kan doe lijken dat iemand zwarte ogen heeft ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn wel 'zwarte' ogen. Dat is heel donker grijs. Maar zo zwart als je pupil bestaat niet.

Met name bij jonge aziatische kinderen kunnen ogen zo donker zijn dat ze bijna zwart lijken.