Hoe maak je een nieuwe gebruikersnaam aan bij Digi D?

Ik weet wel hoe ik een nieuw wachtwoord aan kan maken maar ik weet mijn gebruikersnaam niet meer.

Toegevoegd na 32 seconden:
Ik zie nergens staan hoe ik dus een nieuwe gebruikersnaam aan kan maken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
22K
Amadea
9 jaar geleden
Dan zul je een nieuwe DigiD moeten aanmaken. Want alleen met gebruikersnaam en wachtwoord kan je het wachtwoord wijzigen. Je kunt niet nagaan welke gebruikersnaam je eerder gekozen hebt.

Het beste antwoord

Als u uw gebruikersnaam bent vergeten moet u helaas opnieuw uw DigiD aanvragen. Om veiligheidsredenen verstrekt DigiD geen vergeten gebruikersnamen.
Een nieuwe gebruikersnaam vraagt u aan via de website:
https://digid.nl/aanvragen