Waarom krijg ik een krant altijd OP de brievenbus?

Waarom heb ik dan überhaupt een brievenbus?

De laatste tijd is er een krant die altijd bovenop de brievenbus wordt gelegd. Als het heeft regent is die krant drijfnat en is er niet veel meer aan te vervangen.
Waarom wordt een krant nou er boven gelegd?

Toegevoegd na 1 minuut:
(Ik vraag het meer even omdat ik het heel erg irritant begin te vinden!)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je de krant al gebeld hierover? Als je niet klaagt, weet niemand (behalve dan de luie krantenjongen) dat jij je zit op te vreten vanwege een verregende krant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak je brievenbus deksel zo schuin aan de bovenkant dat hij hem er niet meer op KAN leggen. dat ie er af glijdt als ie het weer doet. Foto maken van de OP de bus gelegde krant kan ook, liefst met de datum van de krant er op, en dan naar de krant sturen. Iedere keer dat het gebeurt vriendelijk even melden dat je een krant IN de bus wel zou waarderen.
geheid dat die bezorger er uit gaat als ie het vaker flikt dan ééns. En als je m op heterdaad weet te betrappen is nog beter, persoonlijk aanspreken; "Ik verwacht deze krant voortaan IN de brievenbus". :-))

Het beste antwoord

Omdat je een luie krantenbezorger hebt die geen zin heeft de krant in de bus te frommelen (Heb je een kleine opning?).

Je kan de krant bellen met een klacht; Het risico is wel dat je krant nog slordiger wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

jouw krant hoort IN de brievenbus.
een klacht lijkt me terecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De krant hoort gewoon in de bus, tenzij er iets met je bus aan de hand is ( te klein, op een rare plaats etc).

Je betaalt flink voor de krant, dus je kunt bellen met de klantenservice. Bezorger is misschien lui, maar hij past zich dan maar aan ( tenzij er dus iets met de bus zelf aan de hand is).

Voor repressailles van de bezorger hoef je niet bang te zijn, want dan neem je gewoon weer contact op met de krant.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is niks met mijn brievenbus aan de hand hoor. Alle post kan prima door het brievenbus 'gat'. Alle andere kranten passen er ook gewoon door, en de brievenbus staat helemaal niet op een rare plaats.
+
Omdat je krantenbezorger nogal laks is en het schijnbaar niets kan schelen dat je krant OP de brievenbus ligt. Ik zou dit ook zeer irritant vinden en het zeer zeker niet accepteren, bel je krant en leg de situatie uit. Je betaalt toch niet voor een krant die OP de brievenbus wordt gelegd dat is toch te gek voor woorden. Je krant zal wel een passende oplossing hiervoor vinden.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hartstikke bedankt Mariejose! +
Ik zou gewoon een klacht indienen als ik jou was.
Ik vind dit geen teken van luiheid maar eerder een teken van geen respect hebben.