ik denk dat iemand boos is op mij maar weet het niet zeker hoe kan ik dit weten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (8)

Je zou kunnen vragen: Ik heb het gevoel dat je iets dwars zit, en ik daar de oorzaak van ben. Klopt dit? Kunnen we er over praten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon even vragen: "ben je boos?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rechtstreeks vragen of je iets fout gedaan hebt, geeft jou zekerheid en kan voor de ander een opluchting zijn.
Als het zo is kunnen jullie het uitpraten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Recht op diegen afstappen, niet bang zijn en vragen:
"Ben je boos op mij?"
"Heb ik in jouw ogen iets fout gedaan?"
"Is er iets wat je stoort aan mij?"

Eromheen draaien: Liever niet. Gewoon erbij gaan staan en leuke dingen met diegene doen kan ook verkeerd uitpakken, net alsof jou die ruzie niets kan schelen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon vragen op de man/vrouw af.
dan merk en zie je het wel aan zijn/haar houding, en als ze echt pissig is trekt hij/zij z,n mond wel open.
gewoon doen!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goh, ik krijg de indruk dat er iets niet in de haak is klopt dat? en waarom?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe eens gek, en vraag het die persoon....
Is maar een suggestie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon op die persoon afstappen en vragen wat er aan de hand is.dat je denk of het gevoel hebt dat er iets is en je graag van dit gevoel af wilt.