De kringloopwinkel beweert dat ze in mijn buurt (de Pijp) niet komt om spullen te halen. Ik heb veel goede spullen. Weet iemand wie kan ik benaderen?

Ik heb lampen, kleine elektrische huishoudartikelen, kleren en schoenen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou contact op kunnen nemen met Juttersdok, het Leger des Heils, het Rode Kruis. Uit ervaring weet ik dat zij het wel op komen halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zet het op marktplaats met de melding dat het gratis af te halen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn ook mensen die zolders opruimen of na een overlijden een heel huis leeghalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn er meerdere kringloopwinkels in de buurt? Soms haalt de ene het wel op in een bepaalde buurt en de andere niet.

Je kan het ook op gratisaftehalen.nl zetten.
Je kan ook kijken of er een weggeefwinkel in de buurt is, die het misschien even op wil halen; hoewel ik verwacht dat ook zij liever hebben dat je het zelf komt brengen, maar je weet maar nooit.