Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat gebeurt er met dieren die te lang in het asiel zitten?

Je hoort wel eens van die spookverhalen dat dieren dan gedood worden. Ik kan me dat echter in onze huidige maatschappij niet voorstellen. Wat gebeurt er nu concreet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
854

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Toen ik in Engeland woonde kenden wij iemand die huisdieren vanuit het assiel overnam en rond liet lopen op haar boerderij...zij was als het ware een derde kans voor de dieren....Maar het meerendeel krijgt inderdaad een spuitje. Zolang mensen huisdieren nemen terwijl ze niet inzien hoeveel moeite dit kost en ze hun huisdieren niet sterriliseren zal dit doorgaan. Ik heb verhalen gehoord van de PETA dat zij de huisdieren een spuitje geven in hun busje terwijl ze je uitrit afrijden....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoort het niet officieel, maar ik denk dat het inderdaad zal voorkomen. Men zal dar geen ruchtbaarheid aan geven, vermoed ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb heel lang ik denk 8 jaar voor de dierenambulance gewerkt. ik kwam veel in het asiel bij martin gaus, en altijd zag ik daar de zelfde hond of kat zitten. als de uitlaatrondes waren zag ik dezelfde honden, en de katten in de zelfde verblijven.
ik denk dus dat er na een tijd niets met ze gebeurd, ze worden of geplaatst of overlijden zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dieren te lang in een asiel zitten, gaan ze dood...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die dieren worden schuw of het tegengestelde juist. Vaak zijn deze dieren ook verwaardeloost en zijn dus soms psycholochisch ziek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding