Dagje uit voor kinderen van 5 en 7

In de buurt van Tilburg of Den Bosch,liefst een pretpark,grote speeltuin etc muv efteling . Thanx alvast

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk eens op de site www.uitmetkinderen.nl bestaat al jaren en ik heb er veel plezier van gehad. Je kunt leeftijden, regio's , prijs, binnen/buiten enz. selecteren.
Echt een aanrader
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar dat is toch in Apeldoorn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat dacht ik ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze vraagt in de buurt van. Tis maar net wat je in de buurt vind. Ik vind rotterdam ook in de buurt van zoetermeer. Het klinkt ver maar het is 15 min. met de auto..
Speelland de Beekse Bergen is erg leuk. Met een grote plas als zwembad erbij.

Als je het goedkoop wilt: op de weg van Moergestel naar Hilvarenbeek, net over het kanaal, ligt een ""uitspanning"" een restaurant met een grote speeltuin.

Toegevoegd na 37 seconden:
binnendoor van Moergestel naar Hilvarenbeek.

Toegevoegd na 1 minuut:
En dan is er nog het Wandelbos in Tilburg, waar het restaurant de Zeven Geitjes is, ook met een grote speeltuin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1