Is de breuk tussen Yolanthe en Jan een stunt ?

zie: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/05/de_voetbalvrouwen_viral_van_we.html

en http://www.telegraaf.nl/prive/3970243/__Is_breuk_Jan_en_Yolanthe_een_stunt___.html?p=1,2

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt tegenwoordig niemand meer vertrouwen....
Vroeger was het 1 april.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Alle publiciteit is publiciteit, of het nu positief is of negatief, het is aandacht en reclame voor de onderhavig personen... En de schijnwerpers op je gericht is altijd reden om meer verkopen of meer bekendheid te genereren...

Dus of het waar is of niet, ze varen er wel bij... En de toekomst zal het leren wat het dan wel precies was...

Antwoord: Nee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ALS het een stunt zou zijn zou ik het wel een erg goeie stunt vinden.
Maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat dat zo is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Maxima;

Of het nu zo is bedoeld of niet, een stunt is het. Tenminste, als ik al die aandacht in 'de media' goed op zijn waarde schat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
time will tell...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik hoop eigenlijk een beetje op een stunt, dan zijn al die mensen die gisteren negatief over het stel hebben gesproken in interviews zuur zeg.
leven en laten leven.
who cares
x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien van Yolanthe haar kant. Maar van Jan niet.
Yolanthe weet dat ze populair is, vind het een slechte zaak dat ze zichzelf in zo'n kwaad daglicht zet.