Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de breuk tussen Yolanthe en Jan een stunt ?

zie: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/05/de_voetbalvrouwen_viral_van_we.html

en http://www.telegraaf.nl/prive/3970243/__Is_breuk_Jan_en_Yolanthe_een_stunt___.html?p=1,2

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
551

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt tegenwoordig niemand meer vertrouwen....
Vroeger was het 1 april.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Alle publiciteit is publiciteit, of het nu positief is of negatief, het is aandacht en reclame voor de onderhavig personen... En de schijnwerpers op je gericht is altijd reden om meer verkopen of meer bekendheid te genereren...

Dus of het waar is of niet, ze varen er wel bij... En de toekomst zal het leren wat het dan wel precies was...

Antwoord: Nee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ALS het een stunt zou zijn zou ik het wel een erg goeie stunt vinden.
Maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat dat zo is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Maxima;

Of het nu zo is bedoeld of niet, een stunt is het. Tenminste, als ik al die aandacht in 'de media' goed op zijn waarde schat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
time will tell...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik hoop eigenlijk een beetje op een stunt, dan zijn al die mensen die gisteren negatief over het stel hebben gesproken in interviews zuur zeg.
leven en laten leven.
who cares
x
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien van Yolanthe haar kant. Maar van Jan niet.
Yolanthe weet dat ze populair is, vind het een slechte zaak dat ze zichzelf in zo'n kwaad daglicht zet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding