Wat boffen we toch dat we alles kunnen zeggen op zo´n site als deze in een wereld van afbrokkelende vrijheden, eens of oneens?

en dat er een bewakingsteam klaar staat die de normen en waarden in het gareel houden om de continuïteit te waarborgen...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Vet boffen man.

ALLES kunnen zeggen? mm nee niet eens...

Oneens. En dat is bij mij omdat alles verruild zou moeten worden voor redelijk veel.

Ik denk dat je hier echt niet alles kunt zeggen. Ik heb weleens op vragen gereageerd van iemand met de naam Gast en zijn vragen werden regelmatig verwijderd.....en soms terecht

hahahaha helemaal mee eens (goeie vraag!)

Oneens, want je kunt hier niet alles zeggen, zie bijv. deze regel uit de richtlijnen: Beledigingen, roddels, schelden en bedreigingen zijn niet toegestaan. Voor wat betreft het tweede deel van de vraag: ik vind de term"bewakingsteam" wat aan harde kant. (Waarschijnlijk zie je zo vanwege je (vele) aanvaringen met hen?) Het zijn mensen die erop toezien die er veel tijd in steken ervoor te waken dat het hier niet zo wordt zoals je op vele fora tegenkomt en doen dat (in mijn optiek) op een prima manier. Toegevoegd op 19-05-2009 23:31:49 zie je ze zo

Mag je dat wel zeggen van jezelf???

Bij het correct spelen van dit spelletje en de regels in acht genomen , is het vrij goed in te schatten waar de grens ligt. Het bewaken van normen en waarden garanderen dat deze site niet ordinair wordt, dat niet iedereen dit begrijpt is logisch, maar als je teruggefloten wordt leer je het wel. Voor sommige is het een spel om deze grens te verkennen. Er voor of er overheen zijn soms maar drie letters verschil. Soms lijkt het echter wel of er met twee maten gemeten wordt, maar is dat dan ook zo? Dus houden zo als het nu is!

Ten eerste kan ik niet bepalen of in de wereld er een beperking gaande is van vrijheden. De media schreeuwen dat allemaal, maar de meeste van die media neem ik al lang niet meer serieus. Ik kan dus geen uitspraak doen of de vrijheid globaal gezien onder druk staat. Daarnaast is vrijheid een subjectief begrip; wat is nog vrijheid en wat is pure beledeging. Als laatste mag hier, meestal terecht soms ook niet, niet alles gezegd worden. Daarnaast voel ik mij op voldoende plaatsen vrij om te zeggen wat ik wil.

Zolang dit niet de confronterende waarheid is mag je alles zeggen. Zo gauw je de waarheid zegt heb je een probleem. Dus ik ben het oneens met je stelling...

Niet alles kan gezegt worden, maar ik ben blij dat we nog zoveel vrijheid hebben

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100