Wat boffen we toch dat we alles kunnen zeggen op zo´n site als deze in een wereld van afbrokkelende vrijheden, eens of oneens?

en dat er een bewakingsteam klaar staat die de normen en waarden in het gareel houden om de continuïteit te waarborgen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dit het antwoord op de vraag wat is ironie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jeejh!! dat was MIJN vraag!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja klopt en daarom 1+ voor Xinix. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en ik dan? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
trouwens dat van XiniX is geen ironie maar sarcasme...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij ook 1+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor ik ben altijd serieus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie hier een vraag in. Wat is het verschil tussen ironie en sarcasme. :)
AWM
14 jaar geleden
Wat is er gebeurd? Aanvaring met de redactie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor ik ben verliefd ineens...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op mezelf... en ik ben één, dus op alles...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Xinix wat bedoel je met: ík ben 1''?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben niet afgescheiden, één... dus alles
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
diepzinnig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
blablabla
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...

Het beste antwoord

Vet boffen man.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

ALLES kunnen zeggen? mm nee niet eens...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vertel mij dan eens wat je niet kunt zeggen naatje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pff heb je ff?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan bijvoorbeeld niet zeggen wat ik van jou vind. want dat is ''beledigend''
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Andy
als jij het beledigend bedoeld en op een beledigende manier schrijft... ja dat mag niet... maar het Nederlands beschikt over genoeg woorden om je mening over iemand te vertellen zonder beledigend te zijn... als het tenminste nodig is om je mening over een ander te geven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mening over XiniX geven zonder beledigend te zijn is onmogelijk. :)
Oneens. En dat is bij mij omdat alles verruild zou moeten worden voor redelijk veel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dat mag ook gezegd worden... te gek toch...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat alles is, wel ja.
Ik denk dat je hier echt niet alles kunt zeggen. Ik heb weleens op vragen gereageerd van iemand met de naam Gast en zijn vragen werden regelmatig verwijderd.....en soms terecht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha
helemaal mee eens (goeie vraag!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Oneens, want je kunt hier niet alles zeggen, zie bijv. deze regel uit de richtlijnen: Beledigingen, roddels, schelden en bedreigingen zijn niet toegestaan.

Voor wat betreft het tweede deel van de vraag:
ik vind de term"bewakingsteam" wat aan harde kant.
(Waarschijnlijk zie je zo vanwege je (vele) aanvaringen met hen?)

Het zijn mensen die erop toezien die er veel tijd in steken ervoor te waken dat het hier niet zo wordt zoals je op vele fora tegenkomt en doen dat (in mijn optiek) op een prima manier.

Toegevoegd op 19-05-2009 23:31:49
zie je ze zo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag je dat wel zeggen van jezelf???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat mag ik... de moderator greep niet in... +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of nog niet. Soms zijn ze een beetje traag. Maar je hebt al +5 voor deze vraag, nog drie en je zou er quite mee spelen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
edo...wat ben jij intelligent... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goet he?
Bij het correct spelen van dit spelletje en de regels in acht genomen , is het vrij goed in te schatten waar de grens ligt. Het bewaken van normen en waarden garanderen dat deze site niet ordinair wordt, dat niet iedereen dit begrijpt is logisch, maar als je teruggefloten wordt leer je het wel.
Voor sommige is het een spel om deze grens te verkennen. Er voor of er overheen zijn soms maar drie letters verschil. Soms lijkt het echter wel of er met twee maten gemeten wordt, maar is dat dan ook zo?
Dus houden zo als het nu is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ed Ik snap echt niets van de regels... Maar dan ook echt niet... En ik vraag me suf om dat helder te krijgen... Echt waar... +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ed goed antwoord. 1+ Geef eens een cursus regelvolgen voor menigeen. Dan zien we zelf wel wanneer we de leer toepassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het er vaak aan ligt , hoe je het zegt en wat je hoopt te bereiken met je vraag. Er bestaan natuurlijk vragen waar heel vervelende antwoorden op gegeven kunnen worden, dan grijpen ze ook in denk ik al voor het zo ver is. Als ik mod zou zijn, dan wipte ik er vragen uit die onzinnig zijn, of die zo makkelijk op te zoeken zijn op google wij zijn hun knechtje niet! Of vragen die bij voorbaat al beledigend uitpakken, ook al lijkt de vraag redelijk. Jij zit graag tegen de grens aan, dus ga je er wat eerder overheen, zo is het spel. groeten Ed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+2 en ik zie er maar 1?
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thumbs up Ed. Je slaat de spijker op de kop. Ik hoop dat hier ook in de toekomst plaats is voor wijze mensen zoals jij en meer rebelse types zoals mij en anderen.
Ten eerste kan ik niet bepalen of in de wereld er een beperking gaande is van vrijheden. De media schreeuwen dat allemaal, maar de meeste van die media neem ik al lang niet meer serieus. Ik kan dus geen uitspraak doen of de vrijheid globaal gezien onder druk staat. Daarnaast is vrijheid een subjectief begrip; wat is nog vrijheid en wat is pure beledeging. Als laatste mag hier, meestal terecht soms ook niet, niet alles gezegd worden. Daarnaast voel ik mij op voldoende plaatsen vrij om te zeggen wat ik wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang dit niet de confronterende waarheid is mag je alles zeggen.
Zo gauw je de waarheid zegt heb je een probleem.

Dus ik ben het oneens met je stelling...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de waarheid zegt moet dat toch juist zeer gewaardeerd worden!
Wat is dan de waarheid die eenprobleem geeft?
Niet alles kan gezegt worden, maar ik ben blij dat we nog zoveel vrijheid hebben