Ik vroeg mij af wie er naast de overheid (dus commercieel) de grootste werkgever van Nederland is? En hoeveel medewerkers telt dit bedrijf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

hier een lijst met de grootste werkgevers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
al is het uit 2006 :-). Kan helaas geen goede lijst vinden. TNT is de grootste is mij duidelijk geworden maar naast een favoriete lijst met werkgevers mis ik nog steeds een nieuwe, up to date lijst...

Andere antwoorden (3)

Ik denk Shell, dat is een van de grootse bedrijven ter wereld en zit verspreid in tientallen landen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En hier nog een van begin dit jaar.
13 jaar geleden
Unilever of Philips misschien?
Maar het zal waarschijnlijk wel een middelgroot bedrijf zijn, dat nog dingen maakt in Nederland, want Philips en Unilever hebben hun hele productieafdeling allang naar China verplaatst.
Voor productie is nou immers meer nodig mankracht nodig dan voor administratie.

Toegevoegd na 43 seconden:
Schiet me op eens te binnen. Zal TNT wel zijn, die hebben heel veel postbodes in Nederland rondlopen.