Wat wordt er geroepen als er een Chileense mijnwerker is gered? (fonetisch: hihihi hahah hohoho hi ho ha ho)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ziet er wel grappig uit. zoals het fonetisch is :)

Het beste antwoord

Chi-Chi-Chi, Le-Le-Le, Viva Chile!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij staat er gewoon een hele meute mensen te wachten op zo'n mijnwerker, en als er dan ééntje naar boven is gekomen, joelen ze gewoon, en klappen ze, omdat er weer ééntje boven is. Ze roepen verder niet iets specifieks denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze zijn blij dat deze levend uit de mijn is gehaald en trouwens heb ikberichten op het nieuws gehoord dat eerst de wat zwakkere mijn werkers uit de mijn mijn worden gehaald

Toegevoegd na 1 minuut:
de zwakkere mijn werkers worden eerst uit de mijn gehaald