Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Er zijn geen recente Nederlandse onderzoeken naar de veiligheid van Engeland. Wel is er een website die jaarlijks rapporten uitbrengt over de relatieve veiligheid. Het Verenigd Koningrijk staat op 31 van de 149. Nederland op 27. Nederland wordt dus wel als veiliger gezien dan Engeland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Engeland" is wel een beetje groot - het land op zich lijkt me veilig, Londen daarentegen wil nog wel eens hectisch zijn in dit opzicht (laatste paar keer dat ik er was, waren er steeds allerlei alarmen en warnings en afsluitingen in de metro en scheurende politieteams die dan en masse ergens op afrenden...).

Als je met "Engeland" het complete Verenigd Koninkrijk bedoelt, ligt het weer anders: Londen is een favoriete plek voor idiote terroristen en in Noord-Ierland is het ook nog steeds niet rustig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan geen veilige landen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. De UK is niet gevaarlijker dan een willekeurig ander Europees land. Veel hangt namelijk af van de toerist. Amsterdam is bijv, gevaarlijker voor een Engelse home dan 'gemiddeld' in Engeland.

Toegevoegd na 1 minuut:
En nog erger: praten over 'wij' Nederlandres is onzin. 'Wij' bestaan niet. 'Jij' bestaat en 'Ik' besta.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag is niet te beantwoorden, door de manier van vraagstellen. Je vraagt wat wij nederlanders "vinden " en dan graag met onderbouwing.Wat wij vinden,is sowieso al uitermate subjectief en dat moet je dat ook nog eens onderbouwen. Engeland is een land met veel cameratoezicht, misschien dat daar een preventieve werking van uitgaat.
Het land lijkt me niet onveiliger dan andere west europese landen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding