Wat zijn de voordelen van een monogame seksuele relatie en wat zijn de nadelen van een vrije seksuele relatie?

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij een monogame relatie werk je aan het geluk van allebei. Bij een vrije relatie gaat het alleen om jouw eigen genot. Een monogame relatie heeft meestal diepgang, het gaat niet alleen om sex. Vrije seksuele relaties gaan zelden verder dan een uurtje plezier. Bij een monogame relatie kan je op de ander rekenen. Bij een vrije seksuele relatie heb je uiteindelijk niemand om op terug te vallen.

Ik benijd je om je keuzemogelijkheden maar welke dame zou in zijn voor een slippertje terwijl ze goed op de hoogte is van je gelukkige, liefdevolle kinderrijke huwelijk met je vrouw voor altijd? ik denk niet; dat zijn er nooit veel, tenzij uit de betaalde sector. Ben je een (jonge) man? Ik denk het wel want dan weet je ook niet, dat seks voor vrouwen het bindmiddel is tot een relatie. Overigens zijn er variaties op het monogame huwelijk of betrekking zoals poly-amoureux en zoals bij bepaalde geloofovertuigingen mormonen b.v.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100