Hoe vertel je iemand dat je die persoon heel erg mist?

zonder heel erg klef te worden...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.1K

Antwoorden (4)

door het hem of haar gewoon te vertellen met een ferme handdruk of schouderklop (indien mogelijk als die nog in de buurt is ) of nuchter vertellen zonder al te veel emotie in je stem te leggen op dat moment, maar wel met een vrolijk gezicht erbij natuurlijk (indien aanwezig, of via webcam op afstand zou dat ook kunnen eventueel)

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stuur een mooie kaartje met de tekst IK MIS JE, met daaronder paar extra woorden bv waarom je die persoon mist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of stuur een sms waarin je aangeeft dat je hem/haar mist en in het kort de reden.
Komt zeker niet klef maar wel heel duidelijk over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook andere woorden gebruiken dan 'missen'. "Ik vind het jammer dat ik je niet meer zo vaak zie," bijvoorbeeld. Of je richt het missen op iets wat jullie samen deden. "Ik mis ons biertje samen op vrijdagmiddag."