Waarom mogen schotel nu opeens vrij geplaatst worden ?

Zonder dat je een vergunning hoeft aan te vragen of dat ze moeilijk doen over de plaatsing.

Toegevoegd na 10 minuten:
Moet natuurlijk zijn: schotels

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

dat mocht altijd al.
alleen veel mensen wisten wisten dit niet , en lieten zich bang maken.
kijk maar eens op ...evrrm
en dan artikel 10
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
...evrrm ???
zondag
13 jaar geleden
Op wat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek maar eens naar het verdrag van rome.
of in de grondwet staat het ook en dan artikel 93 en 94.
succes

Andere antwoorden (1)

Bij het plaatsen van een schotelantenne moet u nog steeds een aantal regels goed in de gaten houden. In sommige gevallen heeft u namelijk nog een vergunning nodig.

Als u een schotelantenne wilt plaatsen mag dat in de meeste gevallen zonder bouwvergunning. Alleen als u een
schotelantenne aan de voorkant van uw woning (aan de gevel of in de tuin) wilt plaatsen heeft u hiervoor een bouwvergunning nodig. Een bouwvergunningsvrije antenne mag daarnaast maximaal 3 meter hoog zijn (inclusief de voet of drager) en geen grotere doorsnede dan 2 meter hebben.
Bronnen: