Waarom zijn de wc's altijd zo smerig in de bouw ?

Overal wc papier, poep in de pot en aan de muur...bah!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is niet alleen op de bouw!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha heel veel van die wc's(dixi's) zijn vies
ik moest er een keer een week op zitten met 20 andere jongens en hij werd 1x leeg gezogen.dus na een tijdje moest je snel er in en snel eruit anders viel je bijna flauw.
dus misschien gebeurt het in de bouw ook zo en kunnen ze niet richtten

Het beste antwoord

dat ligt niet aan de bouw.. maar aan de mentaliteit van zijn gebruikers..
als deze mensen thuis ook zo zijn op het toilet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk niet, dan krijgen ze op hun lazer van hun partner...

Andere antwoorden (4)

Omdat als je in de bouw werkt, je een stressvolle baan hebt. Tijd om uitgebreid te toiletteren is er niet bij. Tijd om een nieuwe rol wc-papier te pakken wanneer er een op is, is er ook niet. Dan is de muur een goed alternatief...

En waarom zou je ook schoonmaken als de WC toch om de paar dagen door een ander bedrijf grondig wordt schoongemaakt een leeggezogen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
KLEINE kinderen laten soms hun boodschap liggen omdat ze trots zijn op wat ze gemaakt hebben.
In de bouw werken dus kennelijk heel veel GROTE kinderen.

Het niveau van sommige figuren in de bouw is vaak bedroevend laag. Verder kunnen het best goede vakmensen zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
En ze zijn het zo gewend....om te plamuren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze niet worden doorgespoeld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er veel mannen in de bouw werken?