Waarom moeten dertigers zich altijd zaken afvragen die ze zich beter als twintiger kunnen afvragen ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat de mentale ontwikkeling dikwijls veel trager verloopt. Op twintig is het hotel mama cocoon en op dertig begint men amper te weten wat men wil en een beetje wijzer te worden. In het leven zijn er op zijn minst zeker een vijftal van die transities. Veranderingsfasen, consolidatie, acceptatie. Die zijn heel gezond en verrijken de mens. Elke fase heeft zijn loutering en in die fase heeft men belang bij referentiepunten : ouders, vrienden . De vraag is goed , het antwoord is het begin van een volgende levensfase.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

omdat ze als twintiger zich niet afgevraagd hadden of ze zichzelf misschien iets af zouden vragen als dertiger wat ze zich beter af konden vragen als twintiger.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat ze als twintiger te druk waren met het volspammen van nutteloze sites als www.goeievraag.nl...