Wat beweegt neo-nazi's om nu nog steeds Joden te haten?

De Joden zullen wel iets fout doen in hun ogen. Maar wat is dat dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (6)

het heeft niet zozeer met "nu nog steeds" te maken.
Neo naties zijn gewetenloze mensen die zichzelf een identiteit opspelden als superieur ras.
Ze hebben een hekel aan alles wat niet arisch is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klassieke beeld is dat veel Joden in de handel zitten, bijvoorbeeld banken etc.
Gezien Nazi's zich onder andere verzetten tegen de elite, kom je snel uit bij de Joden.
Bedenk dat na WO1 Duitsland in puin lag en de "normale burger" weinig tot niks had.

Kijk anders is naar de propaganda film: Der ewige Jude.
(18+?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meerderheid van de mensen hebben een onbezonnen hekel aan andere mensen. Kijk naar de rK-kerk en de homo's, kijk naar Amerika en hun achterlijke standpunten over homo's, kijk naar de gemiddelde Israëliet en zijn achterlijke standpunten over homo's en arabieren.

Joden hebben een houding en een gedrag, dat ze doet opvallen en neo-nazi's vanuit hun gevoel van minderwaardigheid reageren daarop.

Deze fevoelens zullen ook wel weer de 25-ste aug. gaan spelen als de bom eindelijk barst

Ik blijf het allemaal maar moeilijk vinden. De Israelies gedragen zich niet probleem oplossend en ze zijn inderdaad vaak erg arrogant en bovendien politiek achterbaks. Misschien is dat wel het gevolg van het feit dat hun godsdienst en hun politiek zo is verweven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Wat is er de 25e?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan laat Irand de brandstofstaven zakken in zijn nucleaire reactor, en zijn ze in staat een atoombom te malen.
Slim dat je dat vraagt, e lieve mingevers zijn daar te dom voor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Irand = Iran natuurlijk.
Israel kan niet anders dan aanvallen.
Het is niet veel anders dan wat de PVV doet met moslims.
Je richt je tegen een groep die zich anders kleedt en er anders uitziet, en geeft hun de schuld van jouw problemen.
Die andere groep is makkelijk herkenbaar en dat maakt het makkelijk om ze de schuld te geven.
Ze hebben andere gewoontes en die mensen (neo-nazis of PVV-ers) vinden hun eigen gewoontes superieur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De grootste angst is dat die doelgroep de wereld overneemt. Hun wereld.

Daarom is die haat er niet alleen voor joden, maar voor al het andere, vreemde afkomsten.

De grootste angst is dat zij gedomineerd gaan worden. Daarom domineren zij anderen.

Het zijn hun 'doom-gedachten'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat het komt door iets dat de Joden fout doen. Het zal meer een stompzinnig soort ongecontroleerde agressie zijn die zich tegen wat dan ook kan keren. In het geval van neonazi's zijn dat de Joden, omdat neonazi's zich identificeren met Hitler. Bij andere groeperingen, zoals in de VS de Klu Klux Klan is het de gekleurde bevolking waartegen de agressie gericht is. In alle gevallen is het natuurlijk verwerpelijk en het moet dan ook met alle mogelijke middelen bestreden worden.