Het is per definitie niet zo dat 'dikke' mensen eerder zweten dan 'anderen'. Ik ken dikke mensen die niet kunnen zweten, alleen maar een rood hoofd krijgen, bijvoorbeeld.

Verder kan ik me wel voorstellen dat zij meer inspanning moeten leveren om de dagelijkse dingen voor elkaar te krijgen en daardoor gaan transpireren.
Maar ja, wie hard werkt, transpireert navenant (normaal gesproken).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

vet isoleert goed, dus dikke mensen hebben het sneller warm dan dunne.
verder moeten ze bij alles wat ze doen hun gewicht meetorsen, en dat is best wel inspannend.
14 jaar geleden
Zweten doen we dus de hele dag om onze lichaamstemperatuur op de goede warmte te houden
bij dikke mensen loopt de lichaams temperatuur hoger op waardoor ze meer zweten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een pech voor jou zeg. Ik zat in het vliegtuig naast een heel dikke man. Hij zweette niet, maar nam de armleuning totaal in beslag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Loenie,verkeerd afgestelde thermostaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dikke mensen zijn gezellig!
Cryofiel
14 jaar geleden
Ik ken norse dikkerds en gezellige sprieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was maar een grapje, hoor :) Ik ben dun en ongezellig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Colconbri,als je gezellig bent,zweet je dan ook meer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ petergradisen: Alleen in de zomert dan he.
@ Die van petergradisen of van mij? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allebei vind ik,al wordt het niet aan mij gevraagd.
En..Peter is genoeg hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, ik had dat muisje niet eens gezien! Wat lief!
ook dat is verschillen per mens de ene zweet sneller dan de andere maar het is vooral het isoleren van het vet wat ze veel warmer houd, en ze moeten meer energie in het bewegen steken dus worden ze warmer

grzz
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat dat grzz voor griezel,of is het je handelsmerk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij betekent het gewoon "groetjes".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon groetjes idd greetzz zeg ik vaak vandaar ;)
Ze doen extra inspanning om te bewegen ,om die extra kilo's mee te sjouwen. Dat kost extra energie en transpireren dikke mensen sneller.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vrees dat hele dikke mensen zichzelf ook moeilijk kunnen wassen.... Ik vraag me ook af hoe ze keurig hun bips afvegen na een grote boodschap..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
groter lichaam, meer wrijving, eerder zweten.