Stuur je nog een medeleven / troost brief naar de nabestaanden ?

Een collega is overleden.Het is al 2 maanden geleden. Ik wil graag een medeleven/troost brief naar de moeder toesturen met een boek over het verlies....... maar andere mensen adviseren mij het niet te doen.... Wat kunnen jullie mij adviseren ? Alvast bedankt.

Weet jij het antwoord?

/2500

ja hoor gewoon doen. waarom zou het niet meer kunnen na 2 maanden? Juist als iemand is overleden dan is er in het begin veel steun voor de nabestaande en daarna? niets meer,terwijl mensen dat juist fijn vinden, dus ik zeg DOEN.

Volgens mij juist heel goed om na 2 maanden een brief oid te sturen. De meeste mensen doen dat rond de begrafenis en daarna is het stil. Ik denk dat de moeder het erg op prijs zal stellen dat je in de brief e.e.a. schrijft over hoe jullie samengewerkt hebben. En wat jij van haar vond(wel positief blijven he) Ik heb dit ook meegemaakt. Een half jaar nadat mijn moeder overleden was kreeg ik een brief, van iemand die pas later van haar overlijden had gehoord, met daarin hoe zij mijn moeder gekend had en anekdotes die ik nog nooit gehoord had. Het gaf me een zo`n goed gevoel dat iemand deze moeite nam. (voor hetzelfde geld denken mensen ach is al weer zolang geleden laat maar zitten) Hiervoor is het nooit te laat!! Maar juist op tijd!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100