Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor een kaart stuur je naar iemand die ineens ontslag heeft genomen en niets meer laat horen?

Toegevoegd na 1 dag:
Het gaat niet om OF ik een kaart stuur maar WAT voor een kaart.

13 jaar geleden
4.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien zou je van je eigen behoefte uit kunnen gaan.
Als jij de persoon waardevol vind en behoefte hebt aan contact zou ik dat gewoon laten weten, dan merk je vanzelf wel of het wederzijds is.
Ik spreek uit ervaring.

Toegevoegd na 8 uur:
Bij bijvoorbeeld een krantenkiosk hebben ze kaarten met sprekende teksten, als een tekst je aanspreekt heb je de goede
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je maakt 1 "vermist advertentie" op een A4tje en op de achterkant ervan schrijf je een brief(je) en dan opsturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een rode kaart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Laat -wat -van -je - horen -kaart"
Maar misschien wilt de persoon in kwestie met rust worden gelaten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met zijn/haar verjaardag een verjaardagskaart.
Met de kerst/oud en nieuw..........u snapt het al.

Respecteer iemands ongeschreven wens om met rust gelaten te worden, anders had U wel een kaartje gekregen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin met een mailtje om te zien of diegene contact wil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou hem/haar gewoon een neutraal kaartje sturen en daarop iets aardigs schrijven..bijvoorbeeld dat we nog altijd aan hem/haar denken en dat we het als een gemis beschouwen dat hij/zij vertrokken is.

En hem/haar daarna van harte bedanken voor de fijne samenwerking gedurende de periode die we samen op kantoor doorgebracht hebben.

Waarschijnlijk heeft die persoon gewoon vergeten iets van zich te laten horen en steekt er geen kwade opzet achter zijn/haar 'radiostilte'

Groet,

Ton

Toegevoegd na 2 uur:
In de eerste alinea gaf ik al aan dat ik een..NEUTRAAL..kaartje zou sturen..Eventueel met de vraag erop of hij/zij het nog steeds erg druk heeft.

Niet iets dus dat de betreffende persoon als een steek onder water zou kunnen beschouwen.

Een bloemetje erop een stadsgezicht, een foto van kanoor of iets leuks zoals bijvoorbeeld de/een chef die uitglijdt.

Laatst zag ik een kaartje waarop een aantal dames bloot afgebeeld stonden met de tekst daarbij.."Groeten van alle dames van kantoor"..Wellicht is zoiets leuk om te sturen.

Groet,

Ton
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Goed idee, dank. opmering bij vraag was voor je voorgangers !)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding