Krijg je de stank van een lijk ooit nog uit een auto waarin het gelegen heeft.?

Ze hebben mij altijd wijsgemaakt,dat als een lijk een poosje in een auto gelegen heeft,je de stank er nooit meer uit krijgt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.7K

Het beste antwoord

De geur van een ontbindend lichaam is de ergste stank die er is. Als je het nooit geroken hebt zou ik zeggen: houden zo, want die lucht vergeet je echt nooit meer.

Omdat deze lucht zo sterk en penetrant is, is het bijna ondoenlijk om het uit de omgeving waar het ichaam lag weg te krijgen.
Zeker uit stof is het eigenlijk niet meer weg te krijgen.
Dus: bekleding, matras, bank, etc.
Ook een autozitting zal geheel verwijderd moeten worden, en dan nog is het maar de vraag of de geur de rest van het interieur (plastic, rubber, etc) niet zover is binnengedrongen dat de auto beter naar de sloop kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

dat zou goed kunnen want een lijk STINKT echt verschrikkelijk, ooit meegemaakt dat er een paar deuren verder op een oude man al 3 weken dood in zijn huis lag midden in de winter,hij had met niemand contact,de kachel lekker aan en er hing al weken een vieze doordringende spruiten lucht in de straat ,na lang aandringen bij de politie gingen die kijken, en vonden het lichaam , ze kwamen allemaal kotsend na buiten van de stank, die verschrikkelijke geur kan ik nog beschrijven en het huis is bijna een jaar in behandeling geweest om de lijkstank weg te krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rebecca
13 jaar geleden
jakkie :S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is zooooooooooooooooooooo viesssssssssssssssss
Nooit meer is overdreven, maar een overleden persoon laat zijn lichaamssappen vrij, dus die komen in de bekleding terecht. En mocht die persoon uit de auto gehaald zijn, verdwijnt de 'lijkengeur' als je de ramen open zet. Maar de geur van de (stoffen) bekleding niet. En zal meestal verwijderd moeten worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gaat er niet echt uit.
beste lijkt me om de bekleding te vervangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is de ergste lucht die ik ken. (Iemand heeft het over spruitenlucht..ik vind spruitjes lekkerder dan het heerlijkste parfum, vergeleken met een lijklucht. Sorry!
En het is een hardnekkige (rotte vis) lucht, niet alleen omdat het zo penetrant (doordringend) is, maar ook omdat er sprake is van hum.. ' lekkage' waardoor het stinkend vocht in de omgevingsdingen sijpelt.
Ook ik ken een geval van iemand die wekenlang heeft gelegen. Daar is zelfs de betonnen vloer uit de flat gesloopt. Die was helemaal aangetast en de buren liepen de hele dag te kokhalzen..
Persoonlijk zou ik zo'n auto niet willen. Al was het een geweldig ding, dat ik altijd al graag had willen hebben.
Want al zóu men de lucht met kunstgrepen kunnen verdrijven, gevoelsmatig zou ik het (denk ik) blijven ruiken.
Niet aantrekkelijk..