Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dat maakt niet zoveel uit, zolang de condooms maar gekeurd zijn met het CE keurmerk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Durex is een goed merk. Heeft veel verschillende soort condooms en nog belangrijker ook verschillende maten.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Het beste is erg moeilijk, maar Durex heeft een zeer goede naam opgebouwd en heeft een grote variatie, dus voor iedereen is er wel wat.

als ik een beste zou moeten kiezen, dan toch echt Durex
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben nogal fan van Hot Rubber, goede (en goedgekeurde) condooms, Fair Trade, en de winst gaat naar AIDS-preventie.

O.a. te koop bij De Tuinen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Durex heeft op dit gebied een goede naam. Ik heb er geen ervaring mee, want het doen met een condoom is net zoiets als de voeten wassen met de sokken aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
degene die niet lekken of scheuren:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo,
Ik vergelijk deze vraag wel eens met "Welke schoenen zijn de beste?". Klinkt gek, maar bij condooms heb je verschillende maten, vormen, materialen en diktes. Het is dus vrij persoonlijk.
Wat Labratje zegt klopt: condooms die CE-gemarkeerd zijn (zie CE-logo) zijn allemaal volgens dezelfde Europese normen gefabriceerd en getest. Winkels in Europa mogen alleen CE-gemarkeerde condooms verkopen. Dat geldt ook voor webwinkels, maar sommigen importeren ook condooms zonder CE.

Deurex heeft inderdaad de meeste variatie in soorten, maar niet in maten. Het Duitse merk MySize maakt condooms in 6 (binnenkort) 7 maten. Zie het linkje bij de bron hieronder.

Succes!

Groetjes,
Richard
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding