Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Niemand hoeft meer bang te zijn in het donker. Koop een lichgevend hondje. Goede ontwikkeling?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
843

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

de uitvinder/maker van het hondje hoeft in ieder geval niet wakker te liggen in het donker...óf hij verkoopt het hondje en kan lekker slapen want dan heeft ie genoeg centjes, óf hij zet het hondje naast zijn hoofdkussen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Geweldige ontwikkeling.
Het wachten is op de eerste lichtgevende mens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lichtgevende hondjes zijn mijns inziens louter een aanwinst wanneer dat betekent dat hij of zij met een lantaarn in de bek loopt.

(Je link loopt volgens mij overigens.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de Iphone zijn er tientallen applicaties in die zin, van looplamp tot brandweerverlichting. goedkoper en minder omvangrijk als hond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij allen hebben toch wezenlijk behoefte aan een lichtend voorbeeld!
Zo'n hond is gewoon een goed voorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke ontwikkeling is uiteindelijk goed ook al is deze eerst het tegenovergestelde. Hiervoor refereer ik naar de wereldgeschiedenis. Zo ook een lichtgevend hondje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn honden mogen niet boven komen, dus wat zou ik eraan hebben? Maar even zonder gekheid: beetje tegennatuurlijk, niet? Als je wilt experimenteren, doe het dan op menselijke vrijwilligers, niet op dieren die hier niet om vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ALS ze een ligtgevend hondje maken is het noodzakelijk dat ze het dier geen pijn doen ivm dierenmishandeling. of de kleine kinderen doen hun ogen gewoon dicht. (daarvoor lig je toch in je bed?)

anders maken ze maar een electrisch hondje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding