Hoe kan ik het beste mijn tv gids abbonnement opzeggen.?

abb loopt tot 01-01-2010,schriftelijk,telefonisch, wie heeft ervering hiermee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Tegenwoordig kan dit ook per email. Let er dan wel op dat je binnen afzienbare tijd een bevestigingsmail van ze terug krijgt en bewaar die goed. Krijg je die niet, bel of schrijf er dan nog even achteraan en vraag alsnog om een bevestiging. Dan heb je altijd bewijs dat je binnen de opzegtermijn hebt opgezegd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er staat vaak in de voorwaarden van de tv. gids of het schriftelijk (email) moet of dat het ook telefonisch kan. Zorg wel voor een bewijsje, anders heb je kans dat ze je er alsnog 1 jaar lang aan vast zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt gewoon mailen met de uitgeverij. Binnen 2 dagen heb je per mail een bevestiging van ze. Ik zo het zo gauw mogelijk doen, omdat ze vaak een opzegtermijn hebben van een kwartaal of zo, dus doe het gelijk vandaag even.