Hoe zou je een mens omschrijven?

Als je vanuit een helicoptervisie de aarde zou moeten omschrijven hoe past de mens dan binnen het geheel?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Als heerser van de aarde. Als (zoog)dier dat beslist over leven en dood, dat onbeholpen en dom dat hij is al die pracht die Moeder Aarde te bieden heeft er in een angstaanjagend tempo doorheen jaagt louter in dienst van oppervlakkige zelfbevrediging en onwetendheid.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Het enige wezen dat met een dubbel systeem is uitgevoerd. Waardoor dit wezen de mogelijkheid heeft zichzelf te kunnen analyseren oftewel te kunnen denken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe weet jij dit?
nou zoiets als hoe jij naar een miertje kijkt... keihard aan het werk in zijn eigen wereldje, maar verder van geen belang....

Toegevoegd op 27-04-2009 14:48:05
je hebt geen idee wat die beestjes eigenlijk bezielt, maar ze blijven maar bezig...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zoogdier met virale eigenschappen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als één grote mierenhoop, waarbij deze mieren zich ook nog druk bezig zijn zich met anderen te bemoeien, het gaat nergens over en elk miertje is veel te serieus met zijn eigen en andere zaken bezig... Oorlogje hier, vechtpartijtje daar...

Het is om je kapot te lachen, hoe ze zich gedragen...

Als je het niet eens bent met eentje, dan is dat genoeg reden om vermoord of verbannen te worden... zo serieus allemaal...
komisch, hilarisch, maar pijnlijk tegelijk...

De mens is de enige soort die ongelukkig is en problemen heeft, hij heeft de potentie om boven elk dier uit te stijgen, maar bijna niemand die dat klaar speelt...
Bijna niemand die permanent gelukkig is...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha XiniX,
Er zit een vraag in je antwoord: wordt de mens gelukkig(er) als hij permanent gelukkig (pg) is? Kennelijk is er wel een enkeling pg, zo blijkt uit je antwoord..... wie oh wie, ik niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jij kunt dat ook... Als het één mens lukt, dan is het menselijk, dus dan zou jij dat ook kunnen... Ben je geen mens?
Een vreselijk hulpeloos wezentje waar je bijna medelijden zou mee hebben als je totaal ignorant zou zijn over de gruwelen van het slechte in de mens.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als een heel divers wezentje;
- Je hebt ze in allerlei kleuren, maten en gewichten.
- Ze doen vrijwel allemaal iets anders, maar het lijkt allemaal heel vernuftig in elkaar te passen. Maar waar het toe leidt is niet helemaal duidelijk.
- 2x per dag verplaatsen ze zich op sommige plekken massaal in en op allerlei voertuigen waardoor het hopeloos vast loopt.
- ze praten allemaal in een klein doosje wat ze gek genoeg niet bij hun mond, maar bij hun oor houden
- ze kruipen allemaal bij elkaar en betalen vervolgens veel geld omdat de grond en woningen zo schaar zijn.
- sommigen proberen te ontsnappen aan de dampkring, maar keren uiteindelijk telkens weer terug.
- sommige sterven van de honger en anderen mesten zichzelf vet.
- als het warm wordt vluchten ze massaal het strand op
- op sommige plekken zijn ze heel gevaarlijk bezig met vuurwerk; het gaat al af als ze het nog bij zich dragen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou naar beneden kijken en hardop tegen mezelf zeggen: what da f*ck zijn jullie daar allemaal aan het doen?!?