Hoe komt het dat de hele samenleving zo commercieel is geworden?

Denk aan, Tv, Voetbal etc.

Overal moet geld aan verdiend worden..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat ik ook dichter ben en ooit op een beurs mijn bundels te koop aanbood, vond een man aldaar 'dat ik wel erg commercieel bezig was'..ik vroeg namelijk geld voor mijn boeken..hetgeen volgens hem, niet hoorde..

Ik legde hem toen uit dat ik niet IK zo commercieel bezig was..maar dat mijn bakker, mijn supermarkt, mijn uitgever, mijn, drukkerij enz. enz.zo vreselijk commercieel waren, dat ik wel gedwongen was voor mijn boeken geld te vragen.

Wat ik hiermee wil zeggen is: We zitten allemaal vast in een commerciële wereld waar niemand zich aan kan onttrekken.

Het is echter wèl zo naarmate het egoïsme groter en groter wordt..worden de grenzen langzaamaan verruimd .. waardoor men meer en meer verhardt en aldus wordt men minder menselijk...dus commerciëler van inslag..

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat komt door "het plan" van de "wereldleiders". Zo ben je makkelijker te manipuleren en indoctrineren.. en dit is een van de doelstelling van het plan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zucht
Steeds maar vernieuwingen op vernieuwingen.
Beter, best top best en weer terug.
Vanaf de prehistorie zijn mensen al bezig met verbeteren van...
Het zit in ons en er is vraag naar, helaas ook naar een heleboel onzinnige troep.