als het er strak, lelijk en neutraal van kleur uit ziet
en aan de prijs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kort maar krachtig. DE MEDIA.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een heel goeie marketing campagne.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
filmsterren en zangeressen en boyband leden enzo dat zijn meestal de steil iconen.
De mensen zijn fan van een beroemdheid en willen er dan graag zo uit zien als hem of haar en gaan dan op zoek naar een outfit die lijkt op wat zijn of haar idool draagt.
En voor je t weet kan een oude versleten spijkerbroek met een kapot oud hemd ineens mega modernn zijn omdat beyonce of justin timberlake dat toevallig aan heeft tijdens het schoffelen in de tuin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn de zogenaamde trendsetters, mensen die bepalen wat wij wij mooi moeten vinden. Doe er vooral niet aan mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de buurman iets heeft en jij wilt het ook en met jou heel veel mensen dan kun je er van op aan dat het modern is.
Het kan lelijk zijn, ongemakkelijk of ongezellig, dat doet er niet toe, wie modern wil zijn moet, net als bij schoonheid, afzien en onnodig veel betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moderniteit is relatief, er bestaat geen eenduidig antwoord op je vraag.

Kunt van 70 jaar oud kan modern zijn, temeer omdat de stijl die het hanteert gelijk is aan de huidige stijl van kunst en verschilt van de kunst in de periode waarin het gemaakt is of ervoor.

In de wereld van computers verlopen de ontwikkelingen heel snel, dus is wat nu modern is, wellicht over een jaar al ouderwets. In kleding is modern ook heel snel verlopen.

In de wereld van techniek is modern wel wat duurzamer, maar meestal niet langer dan een jaar of 10.

Definitie van "Modern":

Modern [bijvoeglijk naamwoord]
• van deze tijd
vb:moderne kunst
synoniemen: hedendaags eigentijds huidig
tegenstelling: traditioneel

• wat nu gebruikelijk of in de mode is
vb:hij droeg zo'n modern jasje
tegenstelling: verouderd