Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom vragen mensen als ze naar een verre plaats gaan wat ze moeten zien?

Als je van musea houdt kan je naar een museum vragen of als je van architectuur houdt naar mooie bouwwerken, maar als kennelijk niets je interesseert waarom zou je het dan gaan bekijken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
525

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op mij komt dat over als een beetje interessant doen. Zo van: Kijk eens, waar ik helemaal heen ga.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Vind ik ook hoor! De bekende toeristentrekkers kun je tot vervelens toe bewonderen in folders e, dergelijke. Ik ga ook altijd op zoek naar wat (misschien) nog niet ontdekt is. Veel leuker!
We waren eens in Brussel. In de buurt van ons hotel was het elke keer heel druk, op een bepaalde plek.
Later bleek Manneke Pis daar te staan. We zijn er 100 x langs gelopen, zonder te zien wat het was.
Pas de laatste vakantiedag..kregen we door wat voor monument het was!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn er niet bekend en willen niets leuks missen. Als je ergens aankomt, ben je toch wel een dag kwijt met oriëntatie en uitzoeken wat daar nu te beleven valt.
Sommigen vinden dat zonde.

Of ze willen niet graag terugkomen en te horen krijgen: heb je dat niet gezien?

Ik ben een keer naar China geweest en totaal onvoorbereid. Ik dacht, ik laat het allemaal over me heen komen.
Maar de eerste dag was ik in Beijing en ik wilde wel naar de verboden stad.
Dus even snel op de kaart bekeken en het leek me vrij dichtbij. Dus ik besloot te gaan lopen. Niet in de gaten hebbende dat die afstanden absoluut niet te vergelijken zijn. Dus ik heb nooit de verboden stad bereikt. Maar wel een hoop ergernis en weer opnieuw bekend raken met de cultuur, water vinden (overleving nummer 1). Uiteindelijk ben ik naar een groot park gelopen om daar de cultuur te snuiven.
Dus moe en semi ontevreden belande ik weer in het hotel. Maar daarna was ik weer helemaal bekend met het Aziatisch land en ging de rest van de vakantie vlekkeloos.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om ervoor te zorgen dat ze niet voor niets een heel eind reizen, bijzondere dingen missen en later niet van anderen te horen krijgen van "jammer dat je dat niet hebt gezien toen je daar was"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding