Waar en hoe kun je in vuilnisbak gevonden post het beste melden?

Post is inmiddels nogmaals op brievenbus gedaan, maar waar en hoe kan deze wandaad het beste gemeld worden? Betreft post van post.nl.

8 maanden geleden
tinus1969
8 maanden geleden
Welke vuilnisbak? Die van jou?
erotisi
8 maanden geleden
Openbaar langs voetpad
ronron1212
8 maanden geleden
Bij post.nl kun je dat melden
tinus1969
8 maanden geleden
@erotisi en is het adres in de buurt?
tinus1969
8 maanden geleden
Maw heeft ontvanger dit zelf mss weggegooid?
erotisi
8 maanden geleden
Nee het was een hele grote stapel met bijv tijdschriften nog in verpakking etc
Pieterke
8 maanden geleden
Je kunt e.e.a. melden bij de klantenservice van post.nl. Mocht het weer gebeuren maak dan een foto (als dat mogelijk is). Dan heeft post.nl het bewijs.
Ritsuka
8 maanden geleden
Als het folders zijn, dan moet je waarschijnlijk Spotta hebben.
erotisi
8 maanden geleden
Het waren geen folders
tinus1969
8 maanden geleden
Tijdschriften- heb je naar de datum gekeken?
erotisi
8 maanden geleden
Ja de laatste uitgaven.
tinus1969
8 maanden geleden
Meerdere data of dezelfde? En was het nou een adres in de buurt? Er is geen enkele duidelijk bewijs dat dit door postNL is gedaan.
erotisi
8 maanden geleden
Het was zo'n 500 meter van adressen uit dezelfde buurt
tinus1969
8 maanden geleden
Kan ook zomaar door de ontvangers zelf gedaan zijn. Zeker als het om meerdere data gaat. En zeker als er bij jullie betaald moet worden om afval af te voeren.
erotisi
8 maanden geleden
Waarom zou een ontvanger van een tijdschrift deze ongeopend en ongelezen 500 meter van zijn adres in een open vuilnisbak gooien?
SingingCoyote13
8 maanden geleden
melden. gelijk doen anders mis jij volgende keer misschien post in je bus je weet maar nooit

Antwoorden (1)

Klachten over bezorgers kun je hier melden:
https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/klacht-over-mijn-bezorger/
SimonV
8 maanden geleden