Ik heb een vrijgezellenfeest en ik ben nog geen 18. wordt ik dan in zwolle binnengelaten bij cafes?

We zijn met 15 mensen en ik ben de enige die niet 18 is. Ik ben op dat moment 17. Het vrijgezellenfeest is van mijn zus
Nu is het plan om al vanaf 20.00 te gaan stappen in Zwolle, maar ik ben dus bang dat ik niet wordt binnengelaten bij de cafes/clubs. Ik woon in de buurt van Zwolle en daar hoor ik ook vaak dat ze streng zijn met het controleren op ID. Weet iemand hier misschien meer van af? Zou ik binnen kunnen komen bij bepaalde cafes of is het het proberen niet waard?

10 maanden geleden
2.7K
TurfGraver
10 maanden geleden
Wat ik gehoord heb (zelf geen ervaring) zijn zo'n beetje alle cafés in binnenstad 18+ en word er streng gecontroleerd.
tinus1969
10 maanden geleden
Cafés zijn vaak streng omdat minderjarigen nirt mogen drinken en zij daar op moeten letten. De simpelste manier is weigeren.

Antwoorden (1)

Nee. Als de eis is dat je minimaal 18 jaar moet zijn om te worden toegelaten, dan wordt in Zwolle bij ID-controle de toegang geweigerd.
10 maanden geleden