Waarom zijn sommige mensen toch zo verwaand?

Ik heb pas bij een hele luxe zaak gewerkt, ik was de ramen aan het lappen en toen kwam er een mevr aan. Ik zei heel vrolijk en spontaan goedemorgen maar die mevr keek niet eens en zei ook niets terug. Ze liep gewoon steil langs mij heen! Dat heeft mij toen best wel beetje zeer gedaan, ik begrijp dat niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Tsja, er zijn mensen die 'komaf' en 'stand' erg belangrijk vinden. En als je dus gewoon maar de ramen staat te lappen ben je niet van goede komaf, en volgens hun redenering gewoon onderdeel van de omgeving, maar niet iets waar zij iets mee zouden moeten. Erg jammer, inderdaad.

Ik was eens bij een vriendin aan het klussen in haar dierenartspraktijk. We liepen rond in een overall vol verfspatten en hadden een petje op. Echt zoals werklieden het betaamt.. De bel ging en daar stond een duur geklede kakmadam met een onooglijk hondje in haar armen. Ze keek ons zeer minachtend aan en vroeg of dokter X aanwezig was. " Dat ben ik" zei mijn vriendin, wiens aandacht meteen bij het bloedend hondje was. Ik heb nooit eerder zo snel iemand van houding zien veranderen als deze ' mevrouw' . Het was bijna aandoenlijk, hoe nederig ze zich bij toverslag opstelde. Een mooi voorbeeld van hoe ' hoger' iemand zichzelf plaatst, hoe dieper men (door de mand..) kan vallen.

Iedereen is gelijk, behalve mensen die denken dat ze beter zijn als een ander. Die zijn namelijk minder...

In Friesland zegt 99% iets terug als je degene groet, maar om die 1% ga je je toch niet druk maken.

die mensen zijn te trots op hunzelf. maar er zijn ook mensen die niet durven reageren, mensen die bang zijn voor andere mensen, mensen met een negatief zelfbeeld!!! hou daar ook wel een beetje rekening mee......

Deze actie is er niet voor niets: http://www.pasopaardig.nl/ En over verwaande mensen, Tja... Het is moeilijk bescheiden te blijven Wanneer je.... http://www.youtube.com/watch?v=47T0WZTF_yo

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100