Hanteren prostituees een vaste prijslijst?

Doelend op prostituees die gezamenlijk in een straat/blok/pand werken een vaste prijslijst of is er sprake van een concurrentiestrijd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
soortgelijke vraag heb je al gesteld!
verzin een andere vraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien moet je de extra uitleg goed lezen. Absoluut niet dezelfde vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het wel echt 2 verschillende, als ik de goede vraag begrijp tenminste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de ondersteuning :).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Viespeuk.... :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Informeer eens bij de Rode Draad, een organisatie die zich bezig houdt met alles wat met prostitutie te maken heeft. (td)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trek je van niemand iets aan: vragen staat vrij

Het beste antwoord

ik heb geen kennis van vrouwelijke beroepsbeoefenaars, maar een mannelijke beroepsbeoefenaar kun je voor 25 tot 50 EUR wel krijgen, als zullen ze beginnen met EUR 100 te vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik frequenteer dergelijke dames niet,maar het lijkt me wel,hoewel enig marchanderen ook mogelijk moet zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag me niet hoe ik het weet ;)
maar de meesten hanteren 30 euro voor standaard handeling.
Daar komt bij speciale handelingen, zoals oraal, is ongeveer 20 euro extra, als ik het goed heb.
Maar dat verschilt ook vaak van afkomst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
30 euro?????

jee ik dacht dat zoiets minimaal 100 euro kostte.
of is dat voor 3 minuten?