Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je daarnaar vraagt moet dan de naam van leidinggevende opgegeven worden in de Jeugdzorg?

gezin krijgt begeleiding van Jeugdzorg maar is niet geheel tevreden; hij vraagt aan manager van Jeugdzorg: wat is de naam van jouw leidinggevende? maar zij weigert dit te zeggen.. is zij dit niet gewoon verplicht?

3 jaar geleden
3.4K
jodyenboyke
3 jaar geleden
Verplicht weet ik niet, maar zo wel zo netjes zijn. Kom je er niet uit, kijk dan even naar de klachtenregeling en meestal is er ook een ouderraad o.i.d. Blijf in gesprek
TurfGraver
3 jaar geleden
Lijkt mij logisch om eerst je klacht bij de manager neer te leggen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dus als ik het goed lees wordt er aan de manager gevraagd wie de leidinggevende is van deze manager bij jeugdzorg??? Dus een laag hoger op directie niveau?????
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het maakt ook niet uit. Als jij een klacht hebt moet die via een klachtenprocedure behandeld worden, daarvoor heb je geen naam nodig van een manager maar alleen van degene met wie jij direct te maken hebt

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, dat hoeft niet. Er kan ook verwezen worden naar een klachtenprocedure.

E.e.a. is ook ter bescherming van de privacy van de betrokken medewerkers van jeugdzorg.
(Lees meer...)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding