Neem jij je mobiel mee naar de wc?

Sommige mensen willen letterlijk overal bereikbaar zijn...jij ook?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (20)

Ja hoor overal, zelfs mee in bed...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Naatje;

In principe niet, nee. Hooguit per ongeluk als hij in mijn broekzak zit, maar op dat moment van diepe zelfreflectie neem ik toch niet op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee want ik bezit geen mobieltje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als ie dan toevallig ook in mijn broekzak zit dan wel ja...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Soms vergeet ik 'm wel.

Als ik er lang genoeg zit, doe ik wel eens mijn adresboek updaten (mensen in caller groups stoppen enzo).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meestal wel, want hij zit gewoon in mijn broekzak.
Laatst vroeg mijn vrouw nog "wat klink je hol"?

Toegevoegd op 22-04-2009 23:23:01
.... of ze zei 'wat klinkt je hol..", ik kon het niet goed verstaan....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Altijd!

En daarom bij deze het verzoek aan de mods/Ilse om ook een mobiele versie te maken.
Want het downloaden tijdens het " downloaden" duurt nu wel een beetje lang. ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik leg hem op de verwarming in de gang als ik naar de wc ga.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, maar om Backgammon te spelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als je een sms van me ontvangt kun je er wel vanuit gaan dat die typwerkzaamheden zijn gecombineerd met een bolus
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
weer een typisch antwoord van Mufasa ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heb ik een eigen stijl dan? ik heb geen terugkerend thema zoals bier, sex en borrelnootjes. Ik ben zelf ook meer een chips-man
Ik heb hem letterlijk de hele dag in mijn broekzak zitten. Dus, ja, ik neem hem mee naar de wc, maar ik doe er niks mee 'op locatie'.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee echt niet...mijn mobiel ligt meestal op de keukentafel of in mijn tas... ik hoef niet de hele tijd bereikbaar te zijn hoor...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is niet zozeer dat ik overal bereikbaar wil zijn, bij mij zit mijn mobiel gewoon altijd in mijn broekzak overdag. Dus ja, dan gaat ie ook mee naar het toilet. Wil niet zeggen dat ik hem daar ook daadwerkelijk opneem hoor, dat vind ik niet echt prettig namelijk..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik iets vaak vergeet dan is het mijn mobiel wel, dus als antwoordt op je vraag: Nee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik wel. Alleen niet zo zeer om overal bereikbaar te zijn, ik heb hem gewoon altijd in mijn broekzak. En als ik hem dan toch bij me heb, dan neem ik ook wel op als er iemand belt. Of als het te lang duurt op de wc dan doe ik wel eens een spelletje of ik ga mijn inbox wat opschonen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
haha, ik neem mijn mobiel af en toe mee naar de wc (eigenlijk bij grote boodschap), maar dan niet om te bellen maar om een spelletje te spelen (Snake of memory)...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, Als ik thuis ben dan ligt me telefoon op een centrale plek in huis, ik hoor hem vanzelf wel overgaan en kan altijd terugbellen. Als ik van huis ben zit me mobiel in tas of jas dus het hangt er van af waar ik naar de wc ga.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik haal hem niet speciaal uit mijn broekzak als ik naar de WC ga. Maar altijd en overal bereikbaar zijn hoeft niet voor mij. Die mobiel is er voor mij, niet ik voor de mobiel. Hij staat bij mij ook grote delen van de dag op 'stil'. Zo wordt ik niet gestoord als ik het niet wil, en als ik wil kijken of er telefoontjes zijn geweest of hem zelf wil gebruiken, is hij direct klaar voor gebruik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ik wil absoluut niet overal bereikbaar zijn. Het klinkt misschien arrogant (maar zo is het niet bedoeld!) ik maak zelf wel uit wanneer ik bereikbaar ben en wanneer niet. En dat bevalt mij, al járen, uitstekend!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Helemaal niet arrogant, ik zie ook geen enkele reden waarom iedereen maar ieder moment van de dag beschikbaar zou moeten zijn voor de hele wereld. Zo af en toe moet je ook gewoon exclusief beschikbaar zijn voor *jezelf*. Ik ben trouwens nog erger. Als er thuis aangebeld wordt, ik verwacht niemand, en heb geen zin in gezeur aan de deur, doe ik gewoon niet open. Dat lijkt mij ook gewoon een normaal recht: je eigen voordeur alleen opendoen voor anderen als je dat zelf wilt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad, dank je wel voor dit antwoord! Ook je laatste opmerking is voor mij erg herkenbaar: als ik niemand verwacht en ik ben druk bezig of heb geen zin, dan doe ik ook niet open. Mee eens!
Voor de 'kleine boodschap' laat ik hem aan mijn broekriem hangen, maar bij de 'grote boodschap' doe ik hem toch echt af. Mag ik ook fff lekker op mijn gemak *******