Neem jij je mobiel mee naar de wc?

Sommige mensen willen letterlijk overal bereikbaar zijn...jij ook?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja hoor overal, zelfs mee in bed...

Ha, die Naatje; In principe niet, nee. Hooguit per ongeluk als hij in mijn broekzak zit, maar op dat moment van diepe zelfreflectie neem ik toch niet op.

nee want ik bezit geen mobieltje.

als ie dan toevallig ook in mijn broekzak zit dan wel ja...

Soms vergeet ik 'm wel. Als ik er lang genoeg zit, doe ik wel eens mijn adresboek updaten (mensen in caller groups stoppen enzo).

Bronnen:
Heel veel mobieltjes vallen in de pot,...

Meestal wel, want hij zit gewoon in mijn broekzak. Laatst vroeg mijn vrouw nog "wat klink je hol"? Toegevoegd op 22-04-2009 23:23:01 .... of ze zei 'wat klinkt je hol..", ik kon het niet goed verstaan....

Altijd! En daarom bij deze het verzoek aan de mods/Ilse om ook een mobiele versie te maken. Want het downloaden tijdens het " downloaden" duurt nu wel een beetje lang. ;-)

Ik leg hem op de verwarming in de gang als ik naar de wc ga.

Ja, maar om Backgammon te spelen.

als je een sms van me ontvangt kun je er wel vanuit gaan dat die typwerkzaamheden zijn gecombineerd met een bolus

Ik heb hem letterlijk de hele dag in mijn broekzak zitten. Dus, ja, ik neem hem mee naar de wc, maar ik doe er niks mee 'op locatie'.

nee echt niet...mijn mobiel ligt meestal op de keukentafel of in mijn tas... ik hoef niet de hele tijd bereikbaar te zijn hoor...

Het is niet zozeer dat ik overal bereikbaar wil zijn, bij mij zit mijn mobiel gewoon altijd in mijn broekzak overdag. Dus ja, dan gaat ie ook mee naar het toilet. Wil niet zeggen dat ik hem daar ook daadwerkelijk opneem hoor, dat vind ik niet echt prettig namelijk..

Als ik iets vaak vergeet dan is het mijn mobiel wel, dus als antwoordt op je vraag: Nee.

Ik wel. Alleen niet zo zeer om overal bereikbaar te zijn, ik heb hem gewoon altijd in mijn broekzak. En als ik hem dan toch bij me heb, dan neem ik ook wel op als er iemand belt. Of als het te lang duurt op de wc dan doe ik wel eens een spelletje of ik ga mijn inbox wat opschonen.

haha, ik neem mijn mobiel af en toe mee naar de wc (eigenlijk bij grote boodschap), maar dan niet om te bellen maar om een spelletje te spelen (Snake of memory)...

Nee, Als ik thuis ben dan ligt me telefoon op een centrale plek in huis, ik hoor hem vanzelf wel overgaan en kan altijd terugbellen. Als ik van huis ben zit me mobiel in tas of jas dus het hangt er van af waar ik naar de wc ga.

Ik haal hem niet speciaal uit mijn broekzak als ik naar de WC ga. Maar altijd en overal bereikbaar zijn hoeft niet voor mij. Die mobiel is er voor mij, niet ik voor de mobiel. Hij staat bij mij ook grote delen van de dag op 'stil'. Zo wordt ik niet gestoord als ik het niet wil, en als ik wil kijken of er telefoontjes zijn geweest of hem zelf wil gebruiken, is hij direct klaar voor gebruik.

Nee, ik wil absoluut niet overal bereikbaar zijn. Het klinkt misschien arrogant (maar zo is het niet bedoeld!) ik maak zelf wel uit wanneer ik bereikbaar ben en wanneer niet. En dat bevalt mij, al járen, uitstekend!

Voor de 'kleine boodschap' laat ik hem aan mijn broekriem hangen, maar bij de 'grote boodschap' doe ik hem toch echt af. Mag ik ook fff lekker op mijn gemak *******

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100