Is er make a wish voor volwassenen met AlS?

De vader van mij beste vriend heeft AlS en we zoeken een stichting waar we zijn laatste wens kunnen laten uitkomen

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
5K
Amadea
5 jaar geleden
Hoe heet de ziekte van die man precies? Als ik op deze drie letters google komt er een pluimvee-aandoening uit...
Amadea
5 jaar geleden
Bedoel je misschien ALS?
Antoni
5 jaar geleden
Voor zo'n actie heb je tegenwoordig geen stichting meer nodig, een simpele crowdfundingactie via internet kan al volstaan.

Antwoorden (1)

Als je vader ALS heeft. En daardoor niet meer mobiel kan de stichting ambulancewens mogelijk helpen.