hoe wordt een man genoemd die alles denkt te weten?

Weet jij het antwoord?

/2500

God...

Een pedante snobistische megalomane en egocentrische betweter.

Een betweter.

Betweter.

Een betweter.

een tunnelvisionair

Een eigenwijze zuurpruim.

Een man die denkt dat hij alles weet.

arrogant.

Homo sapiens?

De chef...

IWAB (Ik Weet Alles Beter). Ik heb zo'n collega.

'n 'schoolmeester'....

XiniX ;)

een wijsneus

een arrogante lul

'IWAB' vind ik wel een leuke, staat voor :'Ik Weet Alles Beter'. 'Wandelende encyclopedie' is ook wel aardig...of "Handboek van nutteloze kennis'... Verder inderdaad betweter of schoolmeester...

een wijsneuzerige beterweter

Echtgenoot?

Volgens mijn persoonlijke licentia poetica ( dichterlijke vrijheid ) : Achter elke betweterige man staat een betweterigere vrouw ;-)))

Als de persoon in kwestie het alleen maar denkt en niet is. Is het zelfs een vervelende betweter.

Zo'n man wordt niks genoemd. Want zijn omgeving heeft al lang genoeg van hem, dus ze negeren hem gewoon.

Een allesweter

Dat is helemaal de vrijheid van degene die dat vindt. Wie van mening is, dat de man doet alsof hij alles weet. Dat is een persoonlijke mening, gelukkig daardoor nog geen feit.

een weetal.

zo'n man wordt een betweter genoemd. maar ook wel: een arrogante aap die zich overal mee bemoeit (:

een arrogante betweter

Iemand die alles DENKT te weten, dat noemen we een betweter.

beterweter vervelende eikel sigaarrokende macho met wortel tussen de benen zeikmier

Een betweter. De vraag is hoe vaak hij dan ook echt gelijk heeft met wat hij zegt. Meestal zitten ze er nog naast ook. Heel irritant om mee om te moeten gaan, dat soort mensen. Zijn vaak erg aanwezig en iedereen moet ze zien en horen. Sterkte..en groetjes.

een zelfverzekerd persoon.

onbewust!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100