Wat bedoelen ze met uiterlijk 15 minuten van te voren aanwezig zijn? Mag je er dan ook eerder zijn?

Of moet je perse 15 minuten van te voren of mag je ook 30 minuten van te voren?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
8.1K

Antwoorden (2)

Op zijn laatst 15 minuten vooraf moet je er zijn. Je mag dus (veel) eerder komen. Kom je later (minder dan 15 minuten vooraf) heb je risico dat je toegang/instap geweigerd wordt.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ Kan inderdaad de reden zijn. Bedrijven als callcenters willen dat wel eens eisen.
Minstens 15 minuten voor de afspraak er zijn.
Je kunt ook 30 minuten eerder komen. Meldt je aan zodra je er bent, maakt soms nog een betere indruk ook als je vroeg bent.
Een reden om zo vroeg er te moeten zijn, kan zijn dat iedereen dan echt op tijd is. Zodat men op tijd kan beginnen.
Toegevoegd op 03 augustus 2018 16:29: tekst