Wat kan ik doen met xbox360 spellen die ik niet meer gebruik?

Wil ze niet weggooien dat vindt ik zo zonde.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
TurfGraver
6 jaar geleden
Verkopen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Marktplaats? Let it go? Speurders?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zou ze houden! Zijn later altijd nog leuk om weer uit de kast de halen en te spelen. Je kunt ze verkopen maar waarschijnlijk zijn ze nog amper wat waard. Anders zou ik ze aan familie of vrienden geven, die kunnen het vast en zeker waarderen!
Rugtas24
6 jaar geleden
Spelen op je xbox one!

Antwoorden (2)

Verkopen op Marktplaats, Facebookgroep, vrienden, wat je maar kunt bedenken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt ze ook weggeven.
Er zijn vast kinderen die het nog geweldig vinden. Kinderen die niet altijd alles krijgen, laat staan nieuw. Misschien informeren bij de voedselbank bij jou in de buurt, dan kan het als extra gegeven worden voor kerst.