Ik denk die van telefoon. Weet al niet eens meer hoe dat vroeger heette (geloof gewoon PTT). Door de vele aanbieders is de concurentie dusdaning gestegen en de prijzen flink gezakt in vergelijking met wat het was. Kan me nog wel herinneren dan je 20 jaar geleden ca. 8 gulden (ca. 4 euro) per minuut kwijt was om naar New York te bellen. Ga maar na wat dat tegenwoordig kost. Denk dat de consument hier terecht beter van geworden is en het kan nog stukken goedkoper. Voor mij dus een voorbeeld van een geslaagde privatisering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik vind de NS ook wel een geslaagde privatisering. Er zijn zelden vertragingen en het is relatief goedkoop gebleven, zeker een goed alternatief op de auto.

Het railnetwerk daarentegen kan wat verbetering gebruiken, maar dit is in overheids handen! Dit met het oog op de kapotgevroren wissels en sneeuw en blaadjes overlast!