met steunzooltjes, dikke sokken aantrekken, veters goed vastmaken, met beide benen op de grond blijven staan, misschien moet je nieuwe schoenen kopen

Toegevoegd na 11 minuten:
bovenstaande was niet serieus bedoeld, maar het is niet altijd makkelijk om stevig in je schoenen te blijven staan, er zullen altijd wel bepaalde momenten zijn waarin je jezelf niet bekwaam voelt en onzeker omdat de situatie je eigen te boven stijgt, hierin komt dan een stuk zelfvertrouwen waarin je jezelf moet vertellen van dit ben ik en jezelf positief bekrachtigen, in jezelf blijven geloven niemand is minder goed als dat jezelf bent, dit is niet altijd makkelijk omdat er situaties zijn waarin je zelf onzeker voelt, maar door ervaring en die situaties aan te gaan kun je jezelf ontwikkelen en daarop een volgende keer wel stevig in de schoenen staan omdat je die situatie al eerder hebt meegemaakt. weglopen van een situatie waarin je jezelf niet zeker genoeg voelt kan als de situatie dreigend of gevaarlijk is maar anders zou ik zeker proberen om de situatie aan te gaan en jezelf daardoor sterker te maken, tevens kun je ook begeleiding vragen om jezelf je persoonlijke ik te ontwikkelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha,het 1e deel van je antwoord is wel heel grappig hoor!^^
Ik dacht zelf trouwens net zo iets toen ik de vraag las.
Als je op dat moment niet lukt, kan je denken aan een assertiviteitstraining.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit vergeten dat jij niets minder bent dan wie dan ook !
Net zo uniek en speciaal als elk ander !!
Iedereen heeft een lijk in de kast,niemand uitgezonderd !
En iedereen moet poepen want als dat niet meer lukt..
Onzeker is uiteindelijk iedereen maar als je doet wat jij zelf wil en daar voor gaat,komt alles meer dan goed,kanjer !

Groet Simon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door precies te weten wie je bent, wat je doet en waarom je dat doet. Door er helemaal achter te staan.
Door je pijnpunten en verdriet te kennen en zodanig te kunnen accepteren dat ze je niet zoveel pijn meer doen. Dan ben je ook minder beinvloedbaar door anderen die jou knoppen kunnen bedienen.

Spiritueel gezien, doe je goed te 'aarden'. Dus zorg dat je je goed verbonden voelt met de aarde. Voel de aarde onder je voeten als je loopt, zit of staat. Trek diepe wortels de aarde in en sta stevig als een boom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad alles wat hierboven staat is goed voor je om stevig in je schoenen te staan. Ik zou daar nog een element aan toe willen voegen en dat is kennis. Als je weet waarom je iets zo en zo doet en je kennis goed genoeg is dan sta je stevig. Het zal je een heel stuk zelfvertrouwen geven. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Ken jezelf je sterke punten, je zwakke punten
- Accepteer je zwaktes en accepteer hoe je bent
- Accepteer hoe je nooit zult zijn en wie je nooit was
- Richt je op de dingen die anders en speciaal maken en waar je blij mee bent
- Kritiek van familie is om je te helpen, zie dat niet als aanvallen en accepteer het en kijk of het klopt. Het is gratis advies
- Kritiek van mensen buiten je familie is niet echt, dat zijn mensen die jaloers op je zijn en je proberen te breken. Alles wat die mensen zeggen wat negatief is aan je moet je niet geloven.
- Onthou dat de mensen die jou kritiek geven ( op familie na) meestal zelf zwaktes hebben en zich onzeker voelen t.o.v. jou
- Mensen die je niet begroeten of je niet aankijken die je wel kent. Zie dat niet als negatief, die mensen zijn verlegen en denken ook onzeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is nu één van de lessen in je leven. In de meeste gevallen zal je jezelf een schop onder je kont moeten geven.
Zo van "ik kan dat ook, wat ze ook zeggen."
Als je in jezelf gelooft kan je veel bereiken. Niet alleen financieel maar ook innerlijk.
:)