Waar kan ik online Patoeillie parfum kopen ?

Als kind in de jaren 70 tig heb ik vaak patoeillie geroken .Dat luchtje heb ik eigen gemaakt en zou graag willen weten waar ik het online kan kopen ?Kan iemand mij een link sturen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Je kunt ook gewoon naar een natuurwinkel voor Patchouly olie en dat gebruiken of een paar druppels door neutrale bodylotion/crème doen.
http://www.drogisterij.net/Gezondheid-Geneesmiddelen-Jacob-hooy-patchouli-olie/P/605617
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De naam is Patchouli en misschien heb je iets aan de
onderstaande link voor adressen:

http://www.google.nl/search?q=patchouli&hl=nl&rlz=1T4ACEW_nl___NL413&prmd=ivns&source=univ&tbm=shop&tbo=u&sa=X&ei=r4f8TZOVOZCe-Qa4uvnFAw&ved=0CFYQrQQ&biw=1024&bih=594

Toegevoegd na 51 minuten:
Sommige Chinese winkels hebben het ook, maar dat is niet online ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij bedoelt Patchouli. Patchouli is een inheemse plant van India, Indonesië en de Filipijnen.
van Patchouli wordt vaak etherische olie gemaakt, z gebruiken hiervoor de bladeren.
De olie is amberkleurig of donker oranje en heeft een zoete, rijke, kruidig-aarde-achtige geur, die nog beter wordt bij het ouder worden. De geur van patchouli blijft lang hangen.
Van die olie kan je natuurlijk ook parfum maken, er zijn een hoop beroemde parfums die Patchouli bevatten, bijvoorbeeld Shalimar, Reminiscence of Les Orientaux.
Parfums die Patchouli bevatten worden meestal oriëntaals genoemd, ze bevatten ook vaak sandelhout en vanille.

Je kunt kiezen of je liever gebruik maakt van de olie, parfum of een eau de toilette. Ze zijn allen in grote getale te vinden op internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Perfumes of the Past

Binnen Oranjestraat 11parterre
1013 HZ AMSTERDAM

Perfumes of the Past is een parfumerie en cosmetica shop in Amsterdam. Je treft in de shop van Perfumes of the Past in Amsterdam een groot assortiment aan parfums en schoonheid producten.

Bij Perfumes of the Past in Amsterdam koop je damesgeuren en herenparfums, aftershave en after sun. Tevens verkoopt Perfumes of the Past een ruim assortiment reinigende verzorgingsproducten in Amsterdam, zoals shampoo's, cremespoeling en conditioners.

Ook voor huidverzorging en make-up ben je Amsterdam aan het juiste adres bij Perfumes of the Past. Perfumes of the Past in Amsterdam geeft je graag persoonlijk begeleiding over de bij jou passende geur en cosmetica.

Perfumes of the Past is gevestigd op adres Binnen Oranjestraat 11parterre, Amsterdam.

Parfum en Cosmetica in Amsterdam - Perfumes of the Past, Parfum en Cosmetica in Amsterdam.....